Den är spårlöst borta


Godmorgon allihopa!

Min blogglust är spårlöst borta, likaså min kamera & hur kul är
det med bloggar utan bilder...inte alls!
Men jag ska ta mig i kragen, vända upp & ner på hela huset och
leta fram den lille rackaren & se till att lusten kommer tillbaka.

Solen skiner på en klarblå himmel & det är redan 21 grader
i skuggan. Underbart. Det enda som fattas är Anders.
Det är ganska jobbigt att ha honom veckopendlandes mellan
Karlshamn & Göteborg, men snart är det semester & förhoppningvis
blir det jobb i söder istället till hösten.

Anna & Arvid är på dagis idag...
Lite trist kanske när det är så fint väder men Både Arvid & jag var
sjuka förra veckan så jag har en hel del att komma ikapp med.
Imorgon blir det cirkus på kvällen med Mina älskade systerbarn som
just nu sitter på planet från Sicilien & ska vara här i hela 8 veckor.
Det ska bli så kul att få rå om dem ett tag. Det är ju inte så ofta vi
träffas, kanske en gång om året på sin höjd. Elisa är 12 år & Robin är 9.

På tal om Sicilien, Anders fyller trettio om två veckor & min tanke är
att vi ska ta ett plan ner till Sicilien en vecka...bara han & jag...utan barnen.
En vecka själva med min syster & hennes man kommer att göra gott för
oss allihopa. Kruxet är bara om vi får tag i biljetter, men som vanligt så
lever jag på hoppet & hoppas att det fixas sig. Om inte så får vi väl ta
första bästa sista minuten någon annanstans i världen. En ganska bra
trettioårspresent va?

Ha en underbar dag allihopa.
Nu ska här letas efter både kamera & lust :)





Kommentarer :

#1: Anonym

Hej gumman, känner igen det där med att blogglusten försvinner....min försvan med farmor, men jag hoppas den kommer åter.



Nästa onsdag åker jag och 3 tre andra på tjejresa till Sicilien. Vi ska till Palermo, köpte flygbiljett med Ryan till Trapani, 1200spänn tor, billigt! Tänkte inte på att din syster bor där, kanske har du ngt bra tips, dos an dont´s....



Kramisar

skriven
#2: Majsan

Det finns jättemånga sista minuten riktigt billigt!!

skriven

Kommentera inlägget här :