Vinterbus & leksaksrensning


Igår vart det en hel del vinterbus ute i snön med pappa.
Anna älskar att vara ute & leka & åka pulka men Arvid är inte riktigt
lika förtjust när det är så kallt.
Vi är nog egentligen en riktig sommar & sol-familj :)

Jag höll mig ivarje fall inne i värmen & påbörjade leksaksrensningen som
borde ha gjorts för längesedan.

Det är helt sjukt vad mycket leksaker barne har så nu har här rensats
& en hel del ska delas ut till mer behövande barn i världen & en del
ska sparas inför kommande generationer.

Idag har jag semester så nu ska jag njuta ordentligt av ledigheten med
mina barn & förbereda inför helgens bravader.

Ha en underbar dag!

Kommentarer :

#1: Jessica

Hihi det är verkligen skönt att rensa ibland vännen :)



Hoppas att allt är bra med dig o de dina, jag ska försöka komma igång med att läsa mina favvis-bloggar o kika in här oftare.

Tiden tycks bara försvunnit över jul o nyår.



Jag lovar att höra av mig när jag kommer upp till Göteborg nästa gång, blev så dumt när jag var sjuk denna vändan oxå.Hade varit super mys att ses över en fika.

Tappade dock bort ditt mobilnummer när min telefon gick sönder i somras :(



Var rädd om dig!



Kramar!

//Jessica

skriven
#2: Popprinsessan

Lite leksaksrensning står på agendan för mig också när vi kommer hem. Efter shopping här i USA och julklapparna som står hemma och väntar så behövs det en ordentlig röjning.



Hade varit kul att ses snart!

skriven
#3: Duracellamman

Vilken härlig vinterbild på familjen :-)) Så mysigt nu när vi även här nere får njuta av snö! Fast kanske att det är lite i kallaste laget just nu ;-)



Hoppas leksakrensandet gick bra, ser ut att vara en hel del att ta tag i;-D



Tack för din söta kommentar.. håller alla tummarna för att Ni under det första halvåret kommer fram till vad Ni vill :-))



Och jag tror bestämt att Du får ett mail så småningom;-)



Önskar Dig & Din fina familj en trevlig helg!



Varma kramar!!

skriven

Kommentera inlägget här :