Kärlekstårar



Jag vaknade imorse av att fem små varma fingrar strök min kind & av orden;
-Mamma, jag älskar dig så mycket att det gör ont i hela kroppen.

Tårarna började trilla ner för min kind & Anna frågade;
- Mamma, varför är du ledsen?

Jag svarade;
- Jag är inte ledsen gumman, det är kärlekstårar.
Jag älskar dig oxå, mest i hela världen & jag är så glad för att du är min.

Idag ska jag tänka på det fina jag redan har & inte på vad jag har förlorat.
Jag har tre friska härliga ungar, en fantastisk man & en massa fina vänner!





Kommentarer :

#1: anders

Va fint!

Jag är glad för jag har världens bästa fru och mamma till mina barn!



Pöss på mönnen!

skriven
#2: MissC

Hej..!



Tårögd av dina rader..

Finns nog inget härligare sätt att få starta dagen på :)



Underbara barn!



Tack för dina reklam här på sidan.



Vänligen Sussi

/MissC d e s i g n

skriven
#3: Jenny A

Tårögd Ja, vilken söt liten donna, underbara ord!

skriven
#4: Bloggungen Nils mamma Anna

Hej Ingela! Vad tråkigt att läsa om vad som inte blev, vad skönt att läsa att du är omringad av de som blev och som ger dig ett sånt underbart sätt att starta dagen på! Hoppas du kryar på dig. Kram Anna

skriven

Kommentera inlägget här :