Idag måndag är jag glad för att...



Måndag igen!
Tur att Jennyn inspirerar mig  att göra min lilla måndagslista, det är så skönt att börja veckan med att tänka positivt. Måndagar brukar annars vara så tråkiga!
Denna måndag är jag glad för...

♥ att jag har världens härligaste familj & vänner
♥ att det är så mysigt med alla adventsljusstakar och stjärnor
♥ att vi har massor med snö så vi kan åka pulka varje dag
♥ att jag är klar med de flesta julklapparna
♥ att Arvid fortfarande är frisk & att han slipper alla mediciner
♥ att jag fick en underbar födelsedag igår
♥ att Anna fyller fem på torsdag.
♥ att vi ska till Göteborg på fredag! Vi ska bo på hotell, ha barnkalas, gå på liseberg & fira lillejul.
♥ att det finns så mycket att vara tacksam över

Kommentarer :

#1: dotter

<3

skriven
#2: britta bloggar

Alltså det är så härligt peppande med måndagslistor!

skriven

Kommentera inlägget här :