Tillbaka till vardagen igen


Nu är vi hemma igen!
Två helt underbara veckor har avverkats hosnära & kära i Göteborg.
Anders har jobbat men jag & barnen har njutit av varenda minut i vår gamla hemstad.
En hel del äventyr har vi varit på som bland annat en heldags bus på Universeum & en
spännande åktur med paddanbåtarna. Vi har huserat hos Sofia, bott några nätter i
Torslanda i Familjen Hjälts hus, invaderat svägerskan Lenas lägenhet, njutit ute i
skärgården på Styrsö hos svärisarna & slutligen övernattat en natt i Ullared för
lite shopping. Ja, ni hör...en fantastisk lite tripp!
Nu är vi alltså tillbaka i vardagen igen. Barnen är på dagis, Anders jobbar fortfarande
i Götet & jag har varit hos min fantastiska coach Petra & blivit peppad igen.
Hela hösten är inbokad med spännande kurser så nu börjar mitt nya äventyr.
En hel del kurser är förlagda i Växjö...så Jezza, nu borde vi väl få till en lunch ivarje fall :)!

Jag har ju kommit lite efter i tekninkutvecklingen det senaste men nu är den beställd,
min nya Iphone 4 kommer om två, tre veckor & då blir det lite mer ordning på
torpet med uppdateringar & dylikt...
Har inte haft tillgång till datorn de här två veckorna & ärligt talat så har det varit ganska skönt.
Men oj så mycket grejer att ta tag i nu istället... Så det är bara att sätta igång... 178 mejl att
gå igenom!

Kommentera inlägget här :