Busiga charmtroll



Nu är det återigen dags för ett försök att få igång motivationen!
Bloggen skall aktiveras igen precis som jag själv!
Jag hoppas att jag klarar att hålla den uppe den här gången.
Jag har satt startstolpen till den första september men mjukstartar
redan nu...ett försök för att inte gå ut för hårt & sen falla platt som
en pannkaka igen. Jag hoppas att jag är redo den här gången...

Regnet hängde i luften i morse & planerna på att besöka Barnens dag
i Kristianstad var inte så lockande. Efter mycket noga övervägande då
Annas favorit Eric Saade skulle uppträda så bestämde vi oss trots allt
att skita i det & ta en tur åt andra hållet istället... Karlskrona.

Det blev lite shopping först med bland annat en ny vagn till Arvid innan
vi åkte till Barnens Lekland. En väldigt positiv överraskning måste jag
erkänna. Det slog både ett & två lekland i Göteborg med hästlängder.
Helt klart en ny kandidat på favvolistan!
Efter många timmars lek & stoj fortsatte vi kvällen på Royal Thai med
en närmast gudomlig middag. En lyckad regnig dag helt enkelt!

Nu är det dags att räkna lurviga får igen...


Kommentera inlägget här :