Vilken lättnad, äventyret kan börja!

Mobilen pep nyss, ett nytt SMS.
Det var från polisen...
-Ditt pass finns nu att hämta på Stampgatan...
Fatta vilken lättnad.
Nu behöver jag inte riskera att kastas i fängelse för
att ha tagit mig in i landet utan giltigt pass...
Sofia & jag åker iväg på vårt lilla äventyr i morgon.
Det startar med ett tidigt morgontåg upp till den största
staden för ett dygns flanerande & en hotellövernattning.
Därefter kliver vi ombord på M/S Festival...med giltligt pass...
för att dansa & dans & dansa oss ändå fram till Riga & tillbaka.

Det ska bli så kul, framförallt för att vi ska möta upp mina kära
Kusiner Marlene & Mimmi och Mimmis döttrar Alexandra & Elina
som även de ska åka med på kryssningen.
Det var massvis med år sedan vi sågs.
Datorn sår stanna i land över helgen så ni får vänta på uppdateringen
som kommer på måndagkväll...
Ha en underbar helg allesammans!




Kommentarer :

#1: Rebecca

Ha en underbar resa vännen och dansa några varv för mig med!

Puss & Kram

skriven
#2: Jenny

Ha en toppenhelg på er toppentjejer!

Ses snart! Kram!

skriven
#3: Jessica

Hej vännen!

Ville bara kika in och säga hej, hoppas så att ni mår bra och har haft en underbar helg!!!



Tänker på dig!



Många kramar!

//Jessica

skriven
#4: wojtan

Hej vännen



Vad kul med en båtresa!

Hoppas allt är bra med dig.



Kram Åsa

skriven

Kommentera inlägget här :