Vilken helg!


En annorlunda påsk har vi haft i år.
Vi lever i flyttkaos så vi har inte kunnat påska hemma.

Mamma & Lasse som vi brukar fira med har jobbat hela
helgen & är nu på väg upp till Lillebror i Huddik.
Sofia, Anna & Arvid har varit ute på Styrsö med Farmor & Farfar
och resten av den Bergdénska klanen.

Anders & jag har varit söderöver & firat både påsk & Pappa Palage
som nått den högaktningsfulla åldern av 30 år. Hipp Hipp.

Som alltid när vi träffas så har vi det hur trevligt som helst...
Likaså den här gången. Jag är så glad att vi har funnit varandra &
nu när vi flyttar söderut så blir avståndet mellan oss radikalt
mindre. Det kommer att bli en hel del pendlande mellan Lund &
Karlshamn kan jag tro.

Tack Henric & Rebecca för en underbar fest & tack Bergdénska
klanen för omhändertagandet av våra vildbassingar.

Ha en fortsatt trevlig påsk & njut ordentligt av ledigheten.


Kommentarer :

#1: Rebecca

Så fina vi är, eller hur!

Tack själva för all hjälp. Visst kommer det bli lite mer pendling och det ser jag fram emot så enormt mycket.

Älskar dig vännen min!

skriven
#2: Popprinsessan

Vad härligt att ni har haft en annorlunda toppenpåsk!

skriven

Kommentera inlägget här :