Nolltvåfemtio

Klockan är 02:50 & jag kan som vanligt inte sova.
Snart är det nog dags för ett besök hos farbror doktorn.
Förutom min insomnia så håller jag på att hosta sönder
mig själv & rösten svajar värre än värst.
Är livrädd att jag ska bli lika sjuk som jag var i höstas.
Kanske om jag sov & höll mig inne så...


Lillasyster AnnaMy kom förbi en sväng i eftermiddags
för en mysig stund med barnen.
Anna & Arvid älskar att leka & busa med sin moster.

Anders & jag passade på att åka på en liten shoppingtur.
Dagens skörd blev;
Bokhylla till Annas rum
Min super snygga TV-möbel :)
Två vita soffbord till vårt nya vardagsrum
& vit café grupp till altanen.
Lite fattigare men åhhh så lyckliga kom vi hem igen
efter en intensiv runda...
Nu är det bara...hmmm.... Fem veckor kvar!

03:02... dags för nytt försök...att sova...

ZZzzzzzz ZZzzzzz ZZzzzz  ZZzzzzz ZZzzzz ZZzzzzz

Kommentarer :

#1: Jenny

Hoppas att du somnade gott och att du kryar på dig! Jag börjar äntligen känna mig lite friskare efter över en veckas förkylning.

Kram Jenny

skriven
#2: Rebecca

Vännen, det bästa vore nog om du tog det lite lugnt och vilade. Tänk om du är sjuk när flyttlasset går.

Hoppas du kunde sova sen och snart mår bättre.

PUSS & KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :