Sjukstuga...

Nu var det dax igen!

Sjukstuga med andningssvårigheter & minimalt med sömn i natt.
Tur är det att vi hann till läkaren i veckan & fick nya mediciner utskrivna
& en extra inhalator. Magen är lite krasslig på honom oxå.
Jag hoppas att det inte är magsjuka utan bara åt han ätit, typ
russin eller för mycket päron.
Jag hade ju tänkt ha en mys & bus helg den här helgen!
Nu ska jag kurera både lillkillen & mig så vi är pigga tills
resten av familjen kommer hem.
Hoppas att ni andra har en underbar fredag & att ni myser
ordentligt i helgen med era nära & kära.

Kommentarer :

#1: Louise

Stackare att ni är dåliga igen. Håller verkligen tummarna för att et går över snabbt och INTE är magsjuka!



Inte är det lätt att få ihop vardagen med jobb & hämtningar & allt. Hade jag inte jobbat 82% vet jag inte hur det hade funkat eller hur jag hade orkat. Vi har ju 2 barn som skall lämnas/hämtas på olika ställen och jag vill inte att de skall få längre dagar på dagis/skola än det redan har. Risken är nu stor att jag snart måste försöka hitta nytt jobb & då kanske jag måste jobba 100%, jag fasar redan för det...hoppas det inte blir så.



Jag håller även mina tummar för att ni får det där huset ni vill ha. Ligger det när där ni bor nu? Är ert radhus alltså bara 68 kvm? Det var verkligen otroligt lite för en familj på 4-5 personer. Hur många rum är det då? Hade blivit galen. Vi har 108 kvm & 4 rum men skulle gärna ha ett rum till.



Skall du till Liseberg ngt i helgen eller nästa? Det lutar åt att vi köper åkpass nästa helg kanske för jag hat lovat Ebba det innan de stänger.



Kram!!

skriven
#2: attis

Krya på er nu och hoppas det går över snabbt. Ha det så gott.

Kramen

skriven
#3: Popprinsessan

Visst är det typiskt? Men förhoppningsvis är det snabbt övergående så att ni kan ha er bushelg :-) Skulle det inte vara så så blir det förhoppningsvis ändå kvalitetstid med familjen, även om ni håller er till lite lugnare aktiviteter.



Kul att du gillar dansen så mycket och att du tar dig tid till det. Spännande också med husvisning! Berätta mer när du har tid och lust.



Försök nu att ha en skön fredag trots allt!

skriven
#4: Jessica

Åh jag håller tummarna för att ni piggnat till under helgen!!!



Kramar!

//Jessica

skriven

Kommentera inlägget här :