Ny vecka & nya sjuklingar

Ny sjukvecka igen!
Arvid ligger i sin säng & har nu sovit i snart
fyra timmar.
Stackarn är helt färdig & för att inte tala om vad hans mamma är.
Jag glömde att ge honom medicinen i morse så den ska
han få så snart han vaknar. Jag har inte hjärta att väcka honom när
han sover så sött...
Var inne för en stund sedan & gav honom ipren med spruta i munnen,
han bara svalde & sov vidare. Lilla gubben.
Jag har mått småilla hela förmiddagen, vet inte om jag bara inbillar mig,
men vännen Camilla & lilla Elsa var här igår & hälsade på en stund & storasyster
Julia ligger hemma med magsjuka.
Arvid var ju dålig i magen i helgen oxå.
Förhoppningsvis blir det inte värre men det är nog bäst att hålla sig hemma ett
par dagar...
Det vore ju inte så kul att smitta hela dagis eller hela jobbet.
Sofia är på vårdcentralen idag igen för omläggning av såret i ryggslutet.
Jag hoppas att det är läkt & att hon slipper få tillbaka cystan igen.
Jag tycker att vi har haft nog med sjukt i det Bergdénska huset nu, håller ni
inte med mig?!

Hoppas att ni alla har fått en bättre start på veckan än oss!

Kommentarer :

#1: sofiabergdén .

Jo, nu får det minsann vara nog med det här sjuka!

skriven
#2: Louise

Jo det håller jag verkligen med om! Hoppas på snar tillfriskning för er allihop. Sanar dig på min blogg!



Kram

skriven
#3: Louise

Saknar allstå inte sanar...

skriven
#4: Rebecca

Godmorgon goding!

Hoppas ni mår lite bättre idag och att det inte brutit ut någon magsjuka.

Jag har blivit apförkyld och fått en jädra hosta som håller mig vaken om nätterna.

Krya på er.

Puss & kram

skriven
#5: Nina - Glamourmammman

Hej!

Vad kul att ni ska till Gekås i helgen!! Nej, jag jobbar inte då, men annars hade det varit kul att ses :-) Det kommer att vara grymt mycket folk i butiken på lördag, risk för kö... Men jag kan skriva upp er på "vip-listan" så slipper ni åtminstone köa in! Bara maila mig isåfall :-) Ha en fin dag, och hoppas ni kryar på er!

Kram Nina

skriven

Kommentera inlägget här :