Here I am

Hej alla vänner!

Jag är för tillfället på en liten framtidsplaneringsresa,
därav tystnaden här på bloggen.
Förvirrad som vanligt & beslutsångern äter nästan
upp mig inifrån...

Hemlighetsfull måste jag vara ett tag till men jag
hoppas att kunna berätta för er snart.

Barnen mår jättebra, ja de små ivarje fall.
Sofia är det lite värre med, stackarn.

Nu är det snart bara en vecka kvar till
Anders kommer hem igen...skönt!

Nu måste jag tillbaka till planeringen.
På återseende mina kära vänner!

Kram

Kommentarer :

#1: Ingela la la

Du... den där planeringen har vi väl knappast pratat klart om.

Kommer du inte hem snart?

Kram

skriven
#2: Rebecca

Om det är som jag tror kan ingen vara gladare än jag!!!

Ler med hela fejan!

Puss

skriven
#3: jenny a

Tack för igår, det var trevligt att träffa Er!

Pok från Jenny, Bianca och Olivia!

skriven
#4: Popprinsessan

Oh vad spännande! Har en massa funderingar på vad det kan innebära. Vet ju lite vad du nämnt tidigare..



Shit vad snabbt tiden gått när A varit iväg! Fast det tycker kanske inte du förstås ;-)



Ha en bra helg!

skriven
#5: Majsan

Det låter spännande!! Tack för senast! Ser fram emot Falkenberg...

skriven

Kommentera inlägget här :