Äntligen


Idag ska jag hämta coola killen på dagis efter mellanmålet
för att sedan åka och hämta Anna på hennes dagis.
Det är en himla massa farande hit & dit med hämtning & lämning
så när Anders kommer hem igen sår vi nog införskaffa oss en bil till.
Jag vill ha en husvagn oxå & ett hus men jag vet inte riktigt var eller
vart jag ska få pengarna ifrån.
Någon som har några förslag?

Jag skrev igår att det händer en massa kul i helgen & jag förmodar
att ni blev lite nyfikna va!?
I eftermiddag ska vi på lite baluns. Det är mina fina svärföräldrar
Inger & Henrik som båda går i pension den här veckan.
Ett stort grattis till er båda!
Det blir lite afterwork & mingel på fina M/S Marieholm som ligger vid
kaj nere vid Göteborgs Operan.
Har ni inte varit där så passa på när ni är i Göteborg.

Barnen & jag ska bara stanna en liten stund för Arvid lär vara jätte
trött så här på hans första heldag på dagis & vi måste vara hemma i
god tid för Mamma & Lasse kommer upp ikväll!

Gissa om jag blev överlycklig när söta mamma ringde & sa att de kommer
hit för att avlasta mig lite.
Jag ska sätta Lasse på att skörda alla godsaker som är kvar i landet,
mamma ska få hjälpa mig med lite hushållsbestyr, men mest av allt är jag
glad för att barnen får lite extra kärlek & stimulans.
Lite ska nog finnas till mig oxå hoppas jag.
Mamma är ju världens bästa & Lasse likaså.
Det börjar märkas rejält på barnen att pappa är borta,
hur mammiga & klängiga som helst.
Tur att det inte är så långt kvar till han kommer hem igen...bara 15 dagar!
Sen är det minsann min tur för lite egentid tycker jag!

Nu ska jag förbereda för skojigheterna & passar på att önska er alla
en underbar helg trots det hemska vädret...




Kommentarer :

#1: Amanda

Vilken liten cooling! Så söt!

Hoppas ni får en jättefin fredag och skön helg!

Kram

skriven
#2: Mamma Russin

hej vännen..



så skönt för er med lite hjälp.. :) du sliter då för att hinna vara överallt..

önskar en fin kväll, kramisar

skriven
#3: Carolina

Vilken tuffing! Skönt med avlastning - det kan ju helt klart behövas! Trevlig helg!! kram

skriven
#4: Majsan

Åhh ha det så mysigt med mamma...tjing

skriven
#5: Rebecca

Hej Goding!

Vad mysig med besök från mamsen & Lasse.

Hoppas ni hade riktigt kul på skojsigheterna idag.

Miss U massor, massor!



Puss & Kram

skriven
#6: Jenny

Grattis till lyckat VV resultat i veckan! Du vet vad jag tycker du ska göra för att realisera drömmarna som kräver lite extra klirr i kassan...! Whenever you're ready...!



skriven
#7: Popprinsessan

Du verkar få tiden att gå ganska fort trots makens resa! Härligt tycker jag! Och hoppas att du får det riktigt skönt med din mamma på besök :-)



Så duktig du varit med vv... skulle verligen behöva lite hälsoliv nu efter en trip till USA.. inte helt bra om man säger så...



Hoppas att du har en skön helg!

skriven
#8: Rebecca

Hej Godingen!

Hoppas ni haft en riktigt mysig helg med besök och allt.

Jag har en liten utmaning till dig på min blogg.

Pussar & Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :