Superhelgen är här!

Nu är helgen med stort H här!
Kanske jag skulle skrivit stort L istället.
Det blir en heldag från öppning till stängning imorgon.
En heldag på Liseberg.

Sista helgen för sommarsäsongen & min kära
kusin Catta & hennes stora familj kommer upp ikväll.
Vi ska under helgen trängas sex vuxna & fem vilda ungar i
vårt lilla lilla pyttehem...
Ska bli intressant, men som man säger...
Finns det hjärterum finns det stjärterum!



Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera & framförallt
på att besöka er alla.
Ursäkten är att jag inte har fått knorr på det här med
att kombinera arbetslivet, familjelivet & nöjeslivet ännu.
Nöjeslivet har tyvärr fått stå tillbaka ett tag & likaså
familjelivet känns det tyvärr...
Men jag ska nog reda botning på det hela såsmåningom.

Jag önskar er alla en strålande helg & jag ska som vanligt
försöka hinna med att uppdatera & kika in till er alla....

Kommentarer :

#1: Louise

Vi skall också till Liseberg i helgen. Inte bestämt om det blir imorgon eller söndag men troligen ett par timmar imorgon. Då ses vi säkert där :-) !



Kram

skriven
#2: Jagheterintesune

Tack för din röst! :)

skriven
#3: Jagheterintesune

Tack för din röst! :)

skriven
#4: Majsan

Hejsan! Tack för den trevliga helgen!! Synd att det går sååå snabbt bara...KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :