Inte ett ord...

Idag är en tyst dag, inte ett ord kommer fram....

Det började redan under dagen igår med lite rasp i halsen.
Jag var på möte uppe i Grums med Christian & på vägen
hem blev det värre & värre.
Jag trodde först att det var för att jag satt & babblade en
massa i bilen. JAg pratade typ sönder örona på chefen :O)
När jag kom till dansen på kvällen så klarade jag inte ens
av att dansa så ont hade jag.
Det var första gången i historien som jag inte tyckte att det var
speciellt roligt att dansa, antagligen för att jag var alldeles matt
i kroppen. På vägen hem med bussen kunde jag knappt svälja så
det var bara att krypa ner i sängen med en stor kopp honungs te
& några avsnitt "True Blood".

Det har inte blivit många timmars sömn i natt.
Jag har hostat som en galning & taggtråden i halsen har förstört
mina stämband så det blir en ovanligt tyst dag idag...
En viskande dag om jag ens kan göra det...
Det är typiskt för just idag ska vi till astmaläkaren med Arvid,
men det får bli Anders som får sköta pratet den här gången...
Vi ska gå igenom hans senaste månad med nya medicinen
& diskutera huruvida han behöver ytterligare mediciner & om
han tillhör "riskgruppen" eller inte...

Nu ska jag krypa ner igen med en stor kopp honungste så jag
blir kurerad snabbt!
Jag behövs verkligen på jobbet & så ska vi ju få finbesök i helgen
av favvofamiljen Palage...så jag måste bli frisk fort.

Ha en fin dag i det underbara höstvädret!

Kommentarer :

#1: Carolina

Krya på dig! kram

skriven
#2: annas perssonliga

Hej!

Vad kul att du kikade in =)



Låter däremot mindre roligt att ha så ont i halsen. Hoppas verkligen du mår bättre snart och kan njuta av besöket!!!



Kram

skriven
#3: sofiabergdén .

Ja, krya på dej nu mamma så att vi kan vara ute och njuta av höstvädret. Och speciellt så måste du krya på dig innan lördag så du inte smittar ner Palage :)



Poss Poss på dej.

Krya på dej igen.

Poss <3<3<3<3<3<3

skriven
#4: Jenny A

Hej tjejen! Jag tror du ska prova zyx, den får man ta 3 gånger om dagen, verkar lokalt i halsen, typ blandning mellan halstabl och värktabl, prova och berätta för mig...den ska vara bra, men dock lite dyr...kram

skriven
#5: Majsan

Usch, ja jag har precis legat kass i precis samma...ont i halsen och förkyld...Kram

skriven
#6: attis

Hej vännen. Inte roligt att bli sjuk. Krya på dej och var rädd om dej.

Kram

skriven
#7: Rebecca

Hej gumman!

Ja inga sjukdommar nu inte. Nu är det nära så du får krya på dig snabbt som ögat. Måste dock erkänna att jag känner mig mysko, kan inte sätta fingret på vad men hade jag inte vetat bättre hade jag trott att jag var gravid, mår lite illa och så.

Drick massor av te och vila, vila, vila.

Pussar & kramar

Ville inte ringa för jag hade nog inte fått ut så mycket av samtalet hihi, men är det något vi ska ta med oss så skicka ett sms.

skriven

Kommentera inlägget här :