Happy Halloween


Den här helgen skulle bli så mysig med en stor härlig spökfest  & en
massa mys & bus med familjen Palage.
Tyvärr blir det inte så då både jag & Rebecca är sjuka.
Vi får helt enkelt ha spökfest lite längre fram när alla är friska & krya.
Barnen är minst lika besvikna som oss men förhoppningsvis så dröjer
det inte allt för längre innan vi ses igen.

Anna & Sofia har varit nere på Maxi & införskaffat en pumpa så lite
spöklikt ska vi nog göra det ändå...

Jag önskar er alla en härlig helg med massor med spökerier & härlig
läskig mat.

Kommentarer :

#1: Popprinsessan

Men stackare! Jag hoppas att halsen känns bättre nu och att du kan prata lite! Det är visst inte alls bra att viska när man har "tappat rösten". Det ska visst inte vara bra för stämbanden har jag hört. Men jag är ingen läkare så vad vet jag ;-)



Det är trist när planer blir förändrade. Det var samma för oss igår eftersom L fick öroninflammation och sedan kräktes ner sig i bilen när vi var på väg till vänner för att leka. Den andra tjejen blev jätteledsen och L verkade inte riktigt fatta att vi inte kunde åka för att hon hade kräkts..



Jag hoppas iaf att ni får en mysig helg trots allt! Och visst är det snart dags för en reunion!! ;-)

skriven

Kommentera inlägget här :