Återuppbyggnad...

Jag har fått så många förfrågningar angående
mitt föregående inlägg så nu får jag förklara mig....

Det har varit så mycket den sista tiden så jag känner
mig i det närmsta helt utbränd både fysiskt men mest psykiskt.
Jag håller nu på att återuppbygga mig själv & mitt liv.
Det är inte bara att så däri en handvändning  att få allt
runtomkring att fungera.
Jag närmar ju mig även med stormsteg " The big four O",så det
är väl inte så konstigt att jag känner som jag gör.
Jag hoppas att ni har överseende med att det inte ramlar in så
många inlägg & att det blir lite tunnsått men jag lovar att det blir
bättre snart.
Kramar till alla mina fina vänner!






 

Kommentarer :

#1: sofiabergdén .

MIN BILD!

Observera!!



Sofia Bergdén (http://bergden.blogg.se/) har tagit den här bilden !!

JUST AS YOU KNOW !



Erkänn den är fin ? ;)

skriven
#2: Charmkatti

Hallå tjejen!

Ta det bara lugnt du, vila mycket och säg nej till alla måsten. Mitt nya tricks är att inte göra annat än det jag kommer ihåg i huvudet. Slut med listor med andra ord. Det hjälper!

Det jag inte kommer ihåg mår jag inte dåligt av;-)

Kram och hör av dig när du är redo för en ny design!

skriven
#3: Anonym

Haha, det tog en stund innan jag fattade vad du menade med the big four 0.....men det är klart jag är ju bara en liten barnrumpa, vad vet jag.... ;-)

Kramar från Qatar

skriven
#4: Annica

hoppas du känner dig bättre snart!

skickar styrke kramar

skriven
#5: Ingela la la

Hej vännen!

Var sak har ju sin tid..



Jag är hemma imorgon, Gustav är krasslig. Jag har försökt ringa ett par gånger idag men inte lyckats. Vi kanske hörs imorgon eller ses på kvällen.

skriven
#6: Popprinsessan

Hoppas att allt känns lite bättre nu och att du tar hand om dig!



Kramar!!

skriven

Kommentera inlägget här :