Kalas i collage...

Arvids kalas blev verkligen lyckat.
Solen sken hela dagen & kalaset hölls
i trädgården med en massa bus & stoj.
Här kommer lite collage som visar
hur skoj vi hade...


Det spelades barncrocket & fotboll. Bollkastning i hink, bilrace & en massa
bus & stoj under dagen.
De vuxna satt mest & njöt i solen... :)


När jag frågade storasyster Anna vilken tårta Arvid skulle ha på kalaset
så var hon inte sen med att svara;
- Tågtårta mamma! En blå med massor med godis...
Så det var bara till att knepa & knåpa & om jag får säga det själv så är
jag ganska nöjd med resultatet faktiskt...
Vad tycker ni?!


Jisses vad mycket presenter lillkillen fick!
Gissa om han var i sitt esse när presenterna skulle öppnas!
Anna, Elin & Calle var inte sena med att hjälpa till med att öppna
paketerna!
Arvid tackar för allt fint han fick!


Kärlek vid första ögonkastet blev det när han öppnade paketet från
Familjen Malmstöm...
Ur det stora stora paketet kikade en helt underbar Bosse fram.
Arvid är störtförälskad som ni kan se...


Arvid & Bosse...


Lite sandlek är alltid populärt!


Virrig som jag är så glömde jag totalt bort fiskdammen!
Som tur är så blev jag påmind av Anna som undrade om det inte
skulle nappa på kalset :)
Den stora fula fisken kröp in under vassen & fiskspöt togs fram
så några av barnen fick ivarje fall lite fiskelycka innan kalaset var slut...
Fångsten bestod av stora härliga välfyllda piratpåsar.
Massor med godis åt de stora, badankor & majskrokar åt de små...

Tack alla som gjorde Arvids ettårsdag till ett oförglömligt minne!


Kommentarer :

#1: [ lilla fru werner ]

Vilken fin dag! Va lustigt - Edwins nalle heter också Bosse!!

skriven
#2: Ingela la la

Tack för att vi fick komma! Tågtårtan var ju kanon, jag såg den aldrig i sin helhet.



skriven
#3: Katti

Vilket otroligt fint tåg!!

Verkligen superfint!

Och små barns kalas, det är nåt speciellt med det. Att ens lilla blivit så stor liksom....:-( eller :-)

Beror på hur man ser det;-)

skriven
#4: ♥ Mamma Russin

hej gumman..:)

vilken fin tårta , och vad mycket paket!!! herrege.. :)



ser ut att varit en mycket lyckat kalas..kram

skriven
#5: Rebecca

Vilket mysigt kalas och vilken helläcker tårta!

Kramar Rebecca

skriven
#6: [ lilla fru werner ]

Du har en utmaning i min blogg!

skriven
#7: Pysen73

Wow!! Vilken läcker tårta!! Och va mycket paket han fick!

skriven
#8: Jessica

Vilka super härliga bilder!!!

Så fin 1-åring :)



KRAM

//Jessica

skriven

Kommentera inlägget här :