Jag gjorde det igen!!!


Fy faan vad jag är bäst!!!
Klev upp på vågen som en lite mindre graciös
flodhäst, höll andan för att få ut några gram
extra ur kroppen & se där!
Vågen visade på fantastiska -0,5 kg!
Det låter kanske inte så mycket, men med tanke
på allt snacks jag har tröstat mig med i helgen
när maken var i Milano, så är det ett fantastiskt
resultat.
Det bästa av allt är att jag har nått mitt första delmål!
Belöningen blir ett härligt besök på Hairbar i Eriksberg!
Kolla in deras hemsida.
Lite lyx får man ju unna sig, eller hur!?
Nu ska jag fira med lite Pepsi Max & VV-Chips,
det är jag värd!


Kommentarer :

#1: Rebecca

Duktiga duktiga du!

Visst är du värd lite lyx, tycker det är en utmärkt idé att sätta upp delmål och en belöning för de.

Jag hejar på dig!

Massor med kramar

skriven
#2: Carolina

Härligt - grattis :) kram

skriven
#3: Afrodite

Grattis, grattis, vad du är duktig! You go girl! =) Kram

skriven
#4: Pysen73

Yeah!! Grattis!

Klart du ska fira lite! :o)

skriven
#5: Amanda

Grattis! Eller grattis?? Du har juh själv kämpat för det! Du är så duktig!!

skriven
#6: Mamma Russin

Grattis gumman..du är såå bra du.. 0,5 kg är mycket på en vecka...

kramis

skriven
#7: Louise i Gbg

Heja dig!! Dock måste jag påpeka att du inte det minst ens påminde om en flodhäst när jag träffade. Jag undrade snarare vilka kilon det är du skall bli av med (inte så jättemånga kanske?). Du är så fin så men det är klart några små kilon finns det alltid att "skala" bort.



Kram

skriven
#8: Jenny

Woohoooo duktiga duktiga du :D Grattis!! Skönt att du haft support o hjälp nu när gubben vart borta! O skönt att ha någon att längta efter! Tänkte köra till galan, ska möta upp min syster i strängnäs som också ska med så samåker vi därifrån! hur tar du dig dit?



Här har jag haft fullt upp senaste dagarna med en uppmärksamhetskrävande liten sessa så har inte hunnit med o kika in här på några dagar igen :( men nu ska jag läsa ikapp :D Hoppas du sover sött, kramisar!

skriven
#9: Popprinsessan

Härligt! Bra jobbat! Själv "längtar" jag nästan lite till fredag då jag ska kliva upp. Denna gången hoppas jag att jag blir lite glad iaf, men det ser hyggligt ut på vågen här hemma iaf. Ska ge mig på lite motion idag för att öka mina chanser :-)

skriven

Kommentera inlägget här :