Gissa var...

Nu har vi varit där igen!
Anna, Arvid jag & Sofia tog en tur till Liseberg...

Bloggen kommer att bli bombarderad av Lisebergsbilder den här sommaren,
så jag har gjort ett litet collage av besöket.
Arvid åkter trummeliten för första gången & han älskade det!
Han är redan lika tokig i Liseberg som övriga familjen.
Anna åker allt hon kommer åt men den nys berg&dalbanan Rabalder
har hon inte vågat sig på ännu.
Däremot så åker hon Flumeridern varje gång vi är där trots att hon tycker
att den är jätteläskig!
Tack Sofia för en härlig dag med alla mina barn på "berget"!


Kommentarer :

#1: Carolina

Liseberg är sååå mysigt - längtar tills vi ska dit! :) Lär ju bli ett antal besök den här sommaren ;) kram

skriven
#2: jenny a

Jag gillar ju inet att åka, inte Ivan heller...Bianca verkar än så länge, lite blyg heeh.

skriven
#3: Carolina

Sv: Nämen, vad kul - vi bor på Donsö ;)

skriven
#4: Annica

va roligt ni måste haft! avis!

kram

skriven
#5: Rebecca

Så mysigt ni hade.

Längtar massor till vårt Lissebergsbesök.

Kan tänka mig att du måste längta tills mannen är hemma igen. Egentid behövs för att samla lite kraft.

Vi har hunnit med massor nu när barnen varit borta, inte direkt passat på att ta det lugnt men gjort en del som måste göras och dessutom är roligt. Idag ska det slipas möbler och lackas om.

Ha en härlig dag fina du.

Många varma kramar!

skriven

Kommentera inlägget här :