Barnvagnsrullet...



Aktiviteter för barnen & avkoppling för oss gamlingar - kan det bli bättre?

Metro Barnvagnsrullet gick av stapeln i Slottsskogen idag.
En fullspäckad familjedag som dessutom var helt gratis.
De femtio första som deltog i tipspromenaden vann en superfin trehjuling
& givetvis var vi en av dem!
Vi vann en förra året oxå som Arvid ska få när han fyller två så den vi vann i
år ska Gustav få i present...men det är en hemlis!


Djungeldjur fanns det gott om både här & där...


För barnen blev det lådbilsrace, bollplank, fiskdamm & mycket mycket mer!
Anna drog upp stor gäddan & vann en jättefin hund.
Arvid fick nöja sig med ett paket Huggies våtservetter, inte så kul
kanske men de kom till användning efter korv & kanelbullesmaskande!

En underbar avslutning på denna härliga vecka!


Kram på er alla härliga underbara mammor!

Kommentarer :

#1: jenny a

ser oerhört mysigt ut, kul att ha mamma å lasse där kan jag tro :D

skriven
#2: ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Vi var på Barnvagnsrullet när det var här i Stockholm, men vi gick aldrig tipspromenaden... orkade inte köa för dom där lapparna.. :)

skriven
#3: Louise i Gbg

Vad mysigt. Vi valde att inte gå dit (trots att en kompis jobbade där & jag hade lovat komma...) då vår bil är på lagning. För lata för att ta bussen. Vi hittade på annat istället. Kram!

skriven
#4: Ingela la la

Vad mysigt det ser ut. Jag ska inte säga nåt till Gurra ;)



Vi hänger med imorgon. Jag har en del ärenden att göra så vi kanske kan ta en turné och göra dom samtidigt??



Nu är det sovedax, vinet är slut skrattar

Hörs i morrn.

Kram

skriven
#5: Ingela la la

Vad mysigt det ser ut. Jag ska inte säga nåt till Gurra ;)



Vi hänger med imorgon. Jag har en del ärenden att göra så vi kanske kan ta en turné och göra dom samtidigt??



Nu är det sovedax, vinet är slut skrattar

Hörs i morrn.

Kram

skriven
#6: sofiabergdén .

ååååh anna har min klänning på sig :D

- den hon fick av mig i påskpresent <3 hihi

skriven

Kommentera inlägget här :