Tack...

001

Tack alla ni underbara som besöker min blogg!
Jag startade min blogg för att mina nära & kära
som bor så långt bort ska kunna följa oss
i vår vardag & se barnen växa upp.
Mamma bor i Blekinge, min bror i Hudiksvall
& min kära syster bor på Sicilien, så henne
träffar jag på sin höjd en gång om året.
För oss är bloggen ovärderlig!

Nu har jag ju genom bloggen fått en familj till.
Ni mina kära läsare har blivit som en familj.
Min bloggfamilj!

Tack för att ni finns & för att ni vill följa mig
min man & mina barn i vår vardag, genom glädje
& sorg, hopp & förtvivlan...

Kram

Kommentarer :

#1: Rebecca

Ja det är rätt häftigt med alla nya vänner man fått via bloggen!

Min äldsta Celine fyller 3 i juni och minstingen Savannah har nyss fyllt 1 år.

Målningen blir klar idag så då visas det färdiga resultatet. Redan nu är det så mycket bättre.

Ha en härlig dag.

Kram Rebecca

skriven
#2: Afrodite

Ja, jag finns här så länge du vill! =) Tänker på dig och din saknad efter systra din!

Ha en fortsatt fin dag, vännen min! Kramiz

skriven

Kommentera inlägget här :