Summering av helgen



Solen skiner & termometern visar på 11.8 grader!
Hur underbart som helst!
Hela familjen går på den berömda bättringsvägen, med lite uppförsbackar
här & var, men på det hela taget så är vi förhoppningsvis snart i mål.
Helgen har fortlöpt riktigt bra.
I lördags hade vi besök av Faster Lena, Patrik & kusin Emma.
Anders tog en massa bilder men de har jag inte fått ta del av ännu.
Vi grillade korv & mös ute i solen. Riktigt härligt!

Sofia & jag drog med oss Lena till Linedancen på kvällen.
Fyra timmars intensivt dansande har forhoppningsvis satt sina spår
på både kropp & hälsa! Jag älskar att dansa!
Inte nog med det vi körde även ett dubbelpass i går kväll oxå!
Nästa termin får vi nog hoppa direkt på treans kurs, vi börjar bli
lite för överkvalificerade för vår grupp... 

För första gången på länge tycker jag att det är riktigt skönt
att det är måndag! Knäppt men sant...
 


Kommentarer :

#1: [ lilla fru werner ]

Halloj!! Jag köpte båda skorna på Ellos! De små basketkängorna fanns i flera olika färger o kostade 139 kronor!! Nice price, eller hur!!

skriven
#2: MammaRussin

hallå..

vilket mys kort..:) är det hela familjen??

vad skönt att ni är på G och bli frisk nu!!



Nej mitt del mål har jag satt på 80 kilo, vägde 84,2 förra fredagen.. Sedan hade jag tänkt ta en paus.. Men det var när jag åt viktväktarmat, nu med Gi så är det inte något jobbigt så som det känns nu kör jag på bara.. det känns som detta är min grej..:)

Är du klar med dina delmål?



kramkram

skriven
#3: [ lilla fru werner ]

Uschamej, jag är inte glad att det är måndag... Hade gärna varit ledig några dagar till...



Är det er säng på bilden? vi har en likadan och likadana sängbord!!



Ha en skön måndag! Det är ju underbart väder idag!!!

skriven
#4: Nadine

Mysigt kort! :)

skriven

Kommentera inlägget här :