Nu är den här!

Nu är det dax igen.
Arvid ligger med feber, svullna igenklibbade ögon & snorig näsa.
Det rosslar nåt fruktansvärt i bröstet på honom oxå.
Kanske dax för ett besök på sjukan med honom igen!
Har själv lite ont i halsen & är lite små frusen...
Typiskt, för idag är det jätte skönt ute!
Solen skiner & det är hela 5,7 plusgrader ute.
Är våren här nu mån tro???
Man kan ju alltid hoppas.
Min kära dotter Sofia tog fram alla vår & sommar kläder
nu när hon flyttade så nu är det upptill bevis om man kommer i
de gamla outfitsen igen!
Har vägt in mig idag igen, nytt måldatum är 15 april & förhoppning om
5-6 kilos minskning! Håll i hatten! Nu ska här motioneras!
Linedanceträning hemma varenda kväll!

Kommentarer :

#1: Annette

Åååh vad kul att få slinka in på en ny sida :) Tack för besöket!!

Har letat men inte hittat någon sida med lätt förklaring än, men lova tipsa om jag hittar :)

Hoppas lillen frisknar till snart. Inte kul när barnen mår så där :S

Lägger till ett bokmärke och kommer tillbaka fler gånger ;)



Ha en så bra dag som det går med sjuka barn ;)

Kram Annette

skriven
#2: Annette

Ps. Klart skön beskrivning på din blogg haha för så kan man nog känna att det är rena krematoriet ibland haha

skriven
#3: Annette

Hej igen!

Här kommer en länk, men tyvärr har jag Photoshop på engelska o min "fackengelska" är väl inte så där bra så jag fick improvisera lite. Kolla om du kan gå efter den beskrivningen, för den verkar enkel om man vet vad dom engelska rubrikerna i photoshop jämförs med på svenska... Lycka till ;)



content&task=view&id=108&Itemid=33" rel="nofollow">http://www.fkdata.se/index.php?option=comcontent&task=view&id=108&Itemid=33

skriven
#4: Anonym

Åh era stackare,hoppas ni snart blir piggare igen.



Tusen tack för besök och kommentar på min sida,alltid så kul med nya bloggare :-) Och vad roligt att du oxå ska gå på mammagalan!!



Då ligger vi ganska bra i fas med varandra när det gäller viktminskning,försöker bli av med de där envisa 6-7 kg som skulle vara så gott att slippa till sommaren :-))



Hoppas ni har en jätte bra måndag trots sjukdom!!



Stor KRAM!!

//Jessica

skriven
#5: Jenny

Åh nej, hoppas det blir friskt snabbt, rackars förkylningar som aldrig ger med sig :(



Kram Jenny

skriven
#6: Linruz

Hej kul att du tittade in hos mig.

Kram kram

skriven
#7: Mamma Russin

hallå...

jag kan lägg ut receptet på kyckling med ädelostsåsen i bloggen.. lite senare ..:) det var verkligen super gott..

stackars lilleman.. ror alla är sjuk nu för tiden.. :( är det inte feber så kärks de.. hua..



kramkrma

skriven

Kommentera inlägget här :