Ni tror väl att jag har blivit galen!

013

Nej jag har faktiskt inte blivit galen!
Jag är bara ute i riktigt god tid i år!

Varje år så hjälper jag Torslanda
Församlings diakonigrupp med deras julmarknad.
006
Varje år har jag suttit hela novembermånad
& stressat mig sönder & samman.
Så nu startade jag & Ulla en liten grupp
vid namn julstjärnorna. Alla gör vad de är bra på &
vi träffas en gång i månaden för lite inspiration &
trevligt sällskap. Jätte mysigt även om det känns
lite konstigt att sitta med julsaker vid den här
årstiden. Man vill ju ha vår nu...
004
I år gör jag juldekorerade tändsticksaskar som skall
säljas på julmarknaden.
011


Kommentarer :

#1: Jenny

Åh va du är duktig, blir jätte fina :) Önskar jag kunde scrappa o pyssla också! Dom kommer göra succé!



Nu väntar sängen för mig, sov gott o dröm sött! Kram Jenny

skriven
#2: Afrodite

Aja, lite galen är du allt...;)

Jag "hotar" med ia first thing in the morning! (om de ikke fattat budskapet..hihi)

Skitbra med veckomatsedel, vad duktig du är! Har själv försökt mig på det med, men misslyckats...=/

Kramen, gonatt & sov gott och allt det där andra! =)

skriven
#3: Mamma Melissa

ha ha... kan ju inte låta bli att förundras... en själv hade ju blivit helt säsongsförvirrad -fast det kanske är för att vi har det som vi har det...



Riktigt fina grejer gör ni i alla fall! Och i år slipper du förhoppningsvis all stress också -vilket är kanon!:.))

skriven
#4: MammaRussin

God jul..;)



vad trevligt att pyssla lite.. det älskar jag ju.. vilka söta askar du gjort.. de kommer gå som smör i solsken på marknaden..



det var min dotter Lo som lär mig allt jag kan i photoshop och kodmallarna till desigen.. det är "tur" man har sina stora barn så de kan lära en lite ..;)



krmakram

skriven
#5: Louise i Gbg

Fniss, jag lite galet verkar det men ändå, det är ju för en bra sak ni gör det & fint blir det!

skriven
#6: Carolina

Åh, vad roligt - jag är också en "pyssel"-tjej, pysslar främst med kort men även tändsticksaskar :) kram

skriven

Kommentera inlägget här :