Kära vänner...

Har haft en intensiv dag hemma hos kusinerna.
Anna & Calle var inte på bästa lekhumör så att säga.
Hur som helst hade vi väldigt trevligt trots en massa konflikter, treåringarna emellan.

Jag vet inte vad som har hänt mig idag men jag är helt off.
Kanske hormonerna & småbarnslivet som kommer ikapp en...

Var inne & hälsade på hos MammaMelissa,
hennes blogg är helt underbar, att följa hennes blogg
är en otrolig resa genom hennes inre. Otroligt gripande.
Just ikväll tog besöket all musten ur mig, blev så rörd
att jag inte finner de rätta orden
Jag återkommer imorgon med nya krafter!
Jag ska gå & tala med mina änglar innan det är dax för sömn.
Tack underbara vänner som kikar in!

Kommentarer :

#1: Pernilla

God morgon. Jag har inte bokat rum på hotellet. Har mamma i göteborg jag tänkte sova hos men har lite börjat små ångra mig. Det hade nog varit lättare om jag bodde på plats.

Du då? Skall du bo på hotellet?

skriven

Kommentera inlägget här :