Information om röstningen till Mammablogg galan!


Eftersom det här låg i min inkorg så tänkte jag delge er samma information som jag har fått.



"Hej!
Har fått några mail om att Ni har upplevt att det har varit problem med att rösta inne på Mammablogg Galans hemsida, samt att Ni inte får upp nomineringarna igen efter fullföljd röstning.
 
Det problemet ska nu var fixat (hoppas jag), dock innebar det att jag fick nollställa alla IP-nummer igen, dvs om någon redan har varit inne och röstat, kan den personen rösta igen. Men Ni alla står ju i samma utgångsläge gällande den informationen.
 
När Ni nu ex har varit inne och Röstat på Rösta 1, gå över till Rösta 2, gå tillbaka till Rösta 1 igen, då ska Ni kunna se hela nomineringslistan åter.
 
Några har upplevt att blockeringen av IP-nummer har gjort att deras IP-nummer felaktigt har blivit registrerat, har ändrat den inställningen till att det nu är Cookies som registreras, hoppas att det ska funka bättre. Hör av Er igen annars.
 
Nu är även sidans adress  re-directed, dvs nu räcker det att man skriver www.mammagalan.se i sin browser för att hitta rätt."

Så alla ni som har röstat på mig! Gör det igen om ni vill se mig som vinnare!

Kramar i massor!

Kommentarer :

#1: Sara

Du får gärna göra reklam för oss om du vill! :)



Kram!

skriven
#2: Sara

Ska rösta på dig! :)

Mössorna ska börjas sy idag! Efter jobb och varit dålig så är vi på G igen! :)

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :