Gungeligung & nya skor

Mellanmål iform av banan, kanelbulle & Mariekex
intogs idag på lekparken utanför vårt hus.
Ungarna älskar att fika ute!
Arvid kiknade av skratt när Anna satte fart på
gungan åt honom. Det är så härligt att se hur
mån hon är om sin lillebror!
Anna, hon fullkomligt älskar att gunga högt & fort.
Hon har blivit jätteduktig på att komma i & ur gungan
själv, och även att ta fart själv!
Gissa om det är skönt!
Särskilt nu när man har två att aktivera på lekplatsen!
Snart är det dax att introducera Arvid i sandlådans
underbara värld oxå...
Jag måste bara införskaffa bra överdragskläder åt honom.
Har ni några bra tips?


Anna shoppade loss rejält på skor idag!
Visst är de fina!
Hon är så stolt över sina nya tennisskor!
Hon har provat alla skorna säkert hundra gånger redan!
De rosa pumaskorna är till tennisskolan, de vita är till när
hon ska fiska krabbor.
Pax & Hello Kittyskorna är till för att leka & busa i...på dagis,
hemma, på lekparken, hos mormor & Lasse, och hos Elin förstås!
Hon har väldigt bestämda åsikter om när de ska användas...


Arvid har givetvis oxå fått skor, fast bara ett par än så länge
Ett par grå Paxskor med en cool ödla på var vad Anna valde åt honom.
Min lillebror ska vara cool & tuff, precis som jag mamma, sa hon!

Kommentarer :

#1: Annette

Ååååh TACK vad glad jag blir att du trodde på mig :) Värmer mega mycket :P

Ser ut som ni haft en mysig dag och nu är det bara att vänta in våren riktigt. Fast här har det ju faktiskt gjort lite av varje idag.. Börja med sol, gick över i hagel, till regn till snö.. Snacka om att man blir vilsen hur det sak vara.. haha



Ha det gott



Kram Kram

skriven
#2: Afrodite

God morgon!

Vad kul att du tittat in till mig! =)

Åh, vilken mysig dag ni verkar ha haft! Och härligt med en sån go' syskonkärlek! Värmer en mammas hjärta! Hoppas ni får en fin tisdag oxå!

Välkommen åter i min lilla värld, jag återkommer hit...=)

Kram på dig!

skriven
#3: attis

Gomorron. Vad skoj att du tittade in. vilka härliga bilder. Ser så mysigt ut. Här verkar nätet gunka idag. Ha en underbar dag.

kram

attis

skriven
#4: Louise i Gbg

Hej & tack för din kommentar inne hos mig gällande pysslet i lördags :-)



De där skorna med Hello Kitty såg jag & dottern igår i Maxi´s reklamblad så dem har hon beställt av pappa som jobbar jättenära där :-) Dom är ju jättesöta.

Idag var det himla kallt här i Gbg eller hur? -2 grader i morse :-( Nu vill man inte bara ha vårblommor & ljusare morgnar/kvällar utan även VÄRME. Himla höga krav man har...aldrig nöjd ;-)



Kram & jag kommer följa din blogg i fortsättningen!

skriven
#5: [ lilla fru werner ]

Fina skor!! Mysigt med gungeligung! ;)

skriven
#6: Mamma Melissa

Men vad härlig hon är... cool och tuff precis som mig... nu blev man alldeles varm!:.))

skriven

Kommentera inlägget här :