God morgon alla morgonpigga

Kommentarer :

#1: Camla

Godmorgon! Vad kul att du kikade in hos mig. Visst ska det bli kul med galan :) Ha det så bra så ses vi! Kram

skriven
#2: Ingela

Hellå!

Sen när blev du morgonpigg?

Kram

skriven
#3: Mamma Russin

God morgon..:)



här sitter jag och festar på kaffe i full tystnd.. Det är underbart, just innan resten av familjen vaknar till.. hur är det med sjuklingen idag ??



kram kram :)

skriven
#4: jane

god morgon,söt groda..hehe

skriven
#5: Micaela

Ja självklart får du det :-)



Tråkigt när man inte får sova.. själv har jag nog fått magsjukan! Så trist.. så nu hoppas jag att barnen inte får det!



Kram

skriven
#6: Soya

Godförmiddag!

Tack för alla fina kommentarer om lapptäcket, huset och vaggan :)



Har ganska så nyligen flyttat in i huset och vi har varit utan internet så länge så det är inte först nu jag har hunnit med att lägga upp bilder på hemmet :)



Kram och ha en fin dag!

skriven
#7: Soya

Måste också fråga vart du köpt "gubbkepsen" din minsta här här uppe till höger i headern?

kram

skriven
#8: Annica

Visst är det härligt att våren är på gång! Iofs så är det allt annat än värskönt här idag, regnar och är kallt. Usch!

Men men man får hoppas att det vänder igen.



Ha en bra dag!

//Annica

skriven
#9: Anne

Hej! Vad kul att du tittade in på min blogg ;)

Ja, jag tycker att Mammarussin är jätteduktig som har startat upp med GI-mat. Hon har inspirerat mig och jag kan väl säga att jag ligger i startgroparna! Vill att det ska bli rätt från början (för en gångs skull!)



Härlig blogg du har, kommer att titta in fler gånger!

Ha en skön dag och hoppas att ni slipper vara sjuka!

Kram

skriven
#10: Speja

God morgon tillbaka. Eller God lunch, kanske jag ska säga istället. Och kanske borde jag inte hälsa alls. För morgonpigg är det sista jag kan titulera mig med.

Ha en fortsatt bra dag!

skriven
#11: Noorah

Snäll man du har!

får väl säga till min man att jag aldrig mer petar på denna dator om han köper en ny till bara mig hehe..

kram

skriven

Kommentera inlägget här :