En härlig weekend!

Jag har haft en helt underbart härlig weekend!
I torsdags lämnade jag man & barn för en helhelg
med mina älskade kusiner, Carolina, Catta & Sara.
En helg spåckad med tjejsnack, shopping, god mat & dryck
och en hel del svängande på de lurviga!
Besök på både Baby & barn mässan & Wellnes mässan
hanns oxå med.




Mina nya snygga stövlar!
Äntligen har jag hittat de rätta!





Fler bilder kommer att komma....

På söndagmorgonen kom Anders, Anna & Arvid och hämtade mig för
ytterligare ett besök på Baby & Barn mässan.
Vi hade en riktigt fin familjedag. Barnen njöt i fulla drag & glada barn är
ju glada föräldrar!
Jag är efter den här mässan helt såld på Lollopards kläder!
Gå in på deras hemsida! HÄR
Jag beställde kläder där för en ofantlig summa pengar!
Jag är utsedd till en av seras ambassadörer nu.
Jätte kul! Jag är som sagt var helt såld.
Köpte bland mycket annat det här linnet...

Resten av kläderna kommer med posten om ca en vecka...
Lägger ut bilderna på allt då...

Som sagt , vi hade en härlig familjedag!
 Här är Anna in aktion på racerbanan!






Anna & Arvid kör lite karaoke framför speglarna hos Little red stuga!
Väldigt coola grejer!






Kommentarer :

#1: Jenny

Åhh tack, va snäll du är! Ser ut som om ni haft en kanonhelg! Var barnmässan bra? Kram Jenny

skriven

Kommentera inlägget här :