Drottning Silvia - Äntligen

Äntligen har vi fått en tid på Drottning Silvias barnsjukhus!
Efter över tre års väntan ska Anna äntligen få sin undersökning.
Vi har förberett oss i några dagar, besök på nallesjukhuset
med Apan som fick göra en likadan undersökning, läst böcker &
pratat en massa om vad som ska hända.
Anna började dagen med att ladda upp inför sjukhusbesöket.
Hur laddade hon tror ni?
Jo, med en hamburgare på Burger King så klart!


För att göra dagen lite roligare så tog Anna, Arvid & jag först bussen och
sedan spårvagnen till sjukhuset. Pappa mötte upp med bilen.
Här sitter en spänd liten dam på ettans vagn...


Lillebror Arvid vill ju oxå vara med på ett hörn, så här har ni honom oxå...


Anna klev med stora steg in genom Drottning Silvias barnsjukhus entré.
-Här har jag varit en annan dag mamma!
Det var så skönt att se & höra att all nervositet var som bortblåst.
Min lilla ängel hoppade upp för trappstegen upp till kirurg avdelningen,
ställde sig i receptionen & sa;
- Hej! Jag är Anna! Var är doktorn...
Sköterskan kunde inte låta bli att skratta hjärtligt.
När vi satt i väntrummet kom äntligen Pappa oxå.
Sjukhusbesöket gick väldigt bra och efter några timmar fick vi åka hem igen.
Anna hade väldigt ont efteråt & var lite medtagen, men hon var så duktig
vår lilla tjej!
        

Arvid tyckte inte att det var så kul på sjukhuset!
Han höll på att bli galen på kuppen....

Visst är han fin i sina nya kläder från Name it...

Kommentarer :

#1: Ingela

Duktiga tjejen! Arvid ser faktiskt lite halvtokig på kortet =) Tack för idag!

Kram Ingela

skriven
#2: Lina

sv; tack så mycket :)

Jätte söta barn har du :)



Varför fick ni åka till sjukhuset?



Hoppas ni får en trevlig helg.

skriven
#3: Lina

sv; hoppas bara att det inte blir en riktig förkylning nu då :)

Planerna för ikväll är fest för mig :D



Okej, då förstår jag, hoppas du inte tog illa upp att jag frågade..

skriven
#4: Katti

Snacka om att få mig att känna ännu mer ångest! Läste att du fixat galaklänning!! Jag har inte ens tänkt tanken! Hjälp!

Bortsett från det, kul att du tittade in och lämnade ett avtryck. Du är varmt välkommen tillbaka. Jag kommer att läsa mer hos dig!

skriven
#5: jenny a

Vilken härlig och duktig tjej ni har, pok

skriven

Kommentera inlägget här :