Collageövning


Arvid förkyld & snorig, men söt ändå!

Idag har det hunnits med en hel del faktiskt!
Teater på biblioteket, Mirja & Farfar Åke, en mycket bra & spännande dockteater.
Anna satt som fastklistrad & höll för ögonen när det var lite läskigt. Så sött!
Efter teaterbesöket så blev det som alltid på våra mys-onsdagar ett lunchbesök
på thairestaurangen. Anna älskar som ni nog redan vet sitt "kinaris".
Därefter rullar det ju alltid på med kyrkans öppna förskola, Arvids rytmik &
Annas körsång! Har gjort ett litet collage på bilderna från pärlstunden.
Med på bilderna är Anna & hennes kompisar!
Elin, Emilia & Emmy, och pappa & Arvid förstås.



Anna & jag låg & mös i hennes nya rum igår.
Jag frågade henne vem som är bäst, svaret blev:
-Pappa!
och sen då? frågade jag...
- Storasyster!
jaha...och sen då?
-Ja, mamma, då kommer nog du!
-sen kommer jag, Anna! och sen kommer Arvid, för han är liten.
Jag kommer alltså på tredjeplats...hmm...
Kram på er alla goa mammor!

Kommentarer :

#1: Tess

hej hej fin blogg hoppas du kikar in hos mej, jag är en ung tokig mamma till 3 yrväder som bloggar om vår vardag hoppas du kikar in :)

skriven
#2: madde

vad trevligt att du kikar in hos mig,glad jag blir*varför vill du inte ha djur?

skriven
#3: Sandra

God morgon !!

Ja han ska jag hålla hårt i ;)

Har faktiskt ingen aning om vart den haklappen är köpt, är inte min riktigt lillkille, men nästan, en kompis barn =)

Ha en bra dag !!

skriven
#4: Anna

ja.. vi hoppas den är här för att stanna :)

Du verkar ha fullt upp på dagarna :)

hur gamla är dina barn?

skriven
#5: Karin

Hej! Söta bilder!

Det låter bra det :)

Självklart går det bra, det är bara roligt :)

Hoppas allt är bra med er.

Kram!

skriven
#6: Duracellmamman

Så underbara bilder!! Jätte fina båda kollagen!!



Önskar Dig en härlig fredag!



Varma kramar!!

skriven
#7: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

naaw, barn e för goa hehe=)

Så fina bilder=)

skriven
#8: sassa

Hej , har du lust att bli min bloggvänn?

Vi kanske kunde adda varandra på bloglovin?



Kram.

skriven
#9: Jenny

Åhh vilka härliga kollagebilder :)



Önskar dig en härlig helg! Många kramar Jenny



ps: jag har bytt tillbaka till den gamla adressen... världens veligaste mamma ;-) Kraam!

skriven

Kommentera inlägget här :