Poseidondoppet

Kommentarer :

#1: Katti

Härlig bild! Det är säkert en tradition antar jag att man som student ska ha badat i just den fontänen:-)



Visst är det härligt att det snart är gala!

Vet inte hur jag ska göra med klänningen än riktigt bara, antingen hoppas på att jag mirakulöst går ner ett par kilo eller hitta en annan...

I "mitt" hotellrum kommer det att vara champagne och piffing! Det blir jag och Marie, som jag delar rum med och sen kommer Louise (this is my life) och Popprinsessan att förpartajja och gör sig iordning sig hos oss! Kom du och Ingela oxå vetja! Ju fler desto roligare!

Du kan maila om du vill. Mailen står på min blogg. Så kan vi eventuellt bestämma nåt?



Kramar

Katti

skriven
#2: Louise i Gbg

Ah det där känner jag igen men jag lyckades mirakulöst undvika det på min student. Iofs hamnade jag i slutänden i "fontänen" i Bältesspännarparken men det är en annan historia ;-)

skriven
#3: sofiabergdén .

Ett minne för livet ska jag säga er ;)

skriven

Kommentera inlägget här :