XXXL - Min nya sovkompis!

Här har ni min nya sovsäck!
Inte särskilt snygg kanske men väldigt skön.


Ska nog göra som Anna & provsova i den inatt!

Jag gjorde misstaget att köpa en annan igår...
Snygg som attan men när jag kom hem & provade den
så höll jag på att dö!!!
Den var som en bastu!
Givetvis hade jag i bråskan tagit en extremsovsäck
med typ comforttemperatur från +5 till -5 grader.
Ingen idealisk att sova i på sommaren trots bristen på
sol just nu...

Söta maken åkte snällt tillbaka & bytte den till mindre
snygga men som vi alla vet så är det ju insidan som räknas,
eller hur :)

Det har även inköpts en megastor madrass till tältet.
Ja, ni trodde väl inte att jag skulle ligga på ett gammalt tunnt
liggunderlag?
Nej här ska det minsann vara bekvämt & lyxigt i vårt lilla
tält
 
och lite glitter & glamour ska nog tryckas in oxå ska ni se...
För att ha någonstans att sätta ner glaset med bubbel så
inhandlades även detta käcka lilla bord

Vad tror ni?
Kommer vi att överleva dessa tre dagarna?
Jag vet många som är tveksamma, men jag håller på oss!
Vi  är ju superfamiljen no 1!



Kommentarer :

#1: Charmkatti

För att tälta i 3 dagar, så har ni lagt ner en hel del energi och för att inte tala om nya grejer. Bara hoppas att ni gillar det oxå!



Irin, ditt nya jag, på vilket sätt är det nytt?

Din blogg har väl alltid hetat irin??



kramar i massor!

skriven
#2: Milla

Hoppas ni får en supermysig campingtripp :) Självklart ska man lyxa till det även om man ska sova i tält :) Kramar

skriven
#3: Sessan ☆

Gud så mysigt med sovpose, tält & allt som hör till!!



Idag när jag gick till kiosken här på campingen så var det 6 tält uppsatta & alla satt i solstolar & myste medans barnen sprang runt & lekte! Jag tror camping är bästa semestern för de yngre barnen alltså.



Njut alla förberedelser & hoppas ni får strålande väder till avresan.



Kram Sessan

skriven
#4: Jessica

Det är klart ni kommer fixa det :)

Ni kommer sova hur lyxigt som helst på den madrassen!!



Stor kram!!

/Jessica



skriven
#5: Malin

Hej Ingela.

Jag har ett mail som behöver komma fram till dig. Skicka gärna din adress till mig. [email protected]



skriven
#6: Amanda

jag tror det kommer bli supermysigt! Bra att du bytte sovsäck dock. Svettigt värre att sova med den du hade förut. :o)

skriven
#7: Rebecca

Klart ni fixar det, ni har ju alla redskap som behövs. Lyxmadrass, härlig sovsäck och bubbelbord, kan det bli bättre? Sen har ni ju varandra med!



Miljoner kramar!

skriven
#8: attis

Hej vännen. Vilken härlig utrustning. Ser så skönt ut. Ha det toppenbra.

Kramen

skriven

Kommentera inlägget här :