Vad hände den 7 juli 2009?



Många av er har undrat  hur vi firade vår 2-åriga
bröllopsdag!
Så för att stilla er nyfikenhet så kommer
här lite bilder från kvällen...



Älskade Sofia var hemma & passade barnen
så Anders & jag snidade om & tog en tur till staden.
Stället för kvällen blev Heaven 23.
Ett underbart litet ställe högt över marken som
vi kommer att besöka många gånger till...
Perfekt atmosfär, underbar mat & härliga drinkar.
Att min älskad man var mitt sällskap gjorde hela kvällen!
Vi har ju inte så mycket tid till övers för bara varandra.
Så tack söta Sofia för att du alltid finns för oss!


Som sagt underbar mat i form av gigantiska räkmackor
& härliga drinkar är vad man kan vänta sig om man besöker
Heaven 23.
Dock ingår inte sällskapet av min man tyvärr :)
Han är för bara lilla mig!


Anders fick ett smycke av mig i bröllopspresent som han blev
väldigt glad över.
Han är världens underbaraste make & världens bästa pappa!

Vad som hände därefter lämnar jag åt er egen fantasi...



Kommentarer :

#1: [ lilla fru werner ]

Åh så fina ni är! Låter som att ni fick en riiiktigt trevlig kväll, på alla plan... ;)

skriven
#2: Amanda

Underbara bilder. Ni är ett vackert par! ^^

Kramar

skriven
#3: Anonym

Men så vackra ni är. Det ser ju riktigt romantiskt ut ;)

Hälsa och gratta Anders på stora dagen.. Vi har kommit fram ordentligt som du märker, jag kom på nu att jag glömde sms:a

Kram

skriven
#4: Rebecca

Ni är så vackra!

Låter som ni fick ett härligt firande.



Massor med kramar

skriven
#5: Miafia

Helt enkelt underbart!

Hur går det med campingen btw?

Kramis

/Marie

skriven
#6: Allt om MRS H

Va fina ni är! Grattis till er dag!

Älskar räkmackorna på Heaven 23, får ta och gå dit snart tror jag.



KRAM/Helena

skriven

Kommentera inlägget här :