Nu bär det iväg!

Äntligen!
Bilen är fullpackad med allt & lite till som behövs för
vår lilla tältsemester!
Arvid sover sött i sin säng redan, men med Anna blir det
nog lite värre.
Hon längtar så mycket efter att få tälta.
Just nu ligger hon i min säng & tittar på Robin Hood.
Anders ska snart åka & hämta smarriga pixxor från
San Remo till oss allihopa.
Sofia & Frida har varit på Liseberg hela dagen så
de är nog jätte hungriga.
Enligt väderprognosen just nu så kan vi kanske,
kanske få tur med vädret.
Ni får hålla tummarna för oss så vi inte blir
översvämmade eller blåser bort...
Jag har ingen aning om om det finns tillgång
till dator på campingen, har ju inte fixat mobiltbredband
ännu. Om inte annat så tror jag att det finns datorer
i Ullared. Ska nog dit en sväng med Maria.
Ha en underbar vecka allihop & kika in då & då för
att kolla om jag har kunnat uppdatera!


Kommentarer :

#1: Carolina

Ha en underbar semester! kram

skriven
#2: Pillan

ha en toppen semester nu. Håller tummarna för vädret :-)

skriven
#3: Charmkatti

Lycka till nu med er campingsemester!



Kramar!

ps, vi kommer förbi senare i karlshamn!

skriven
#4: Ingela la la

Vad kul! Hoppas att ni får det bra. Vi kan väl höras i veckan. Jag vill ju oxå till Ullared..

Kram

skriven
#5: Louise

Hoppas ni får en bra tältsemester!! & bra väder.



Kram

skriven
#6: Rebecca

Ha en härlig semester!

Håller tummarna för vädret.



Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :