Campingfeber

Här i Bergdénska huset råder just nu campingfeber!
I går bestämde vi oss för att tälta tre nätter
Ugglarps camping.


Galna som vi är, tog vi bilen till Backaplan för att
inhandla allt mellan himmel & jord som behövs
för ett campingliv med familjen.
Uppblåsbar madrass, sovsäckar, campingbord,
myslampa & en samma andra saker...

Det intressanta i det hela är att kära maken
aldrig har campat förr...
så det ska bli väldigtspännande att se hur
det här kommer att gå.

Anna är helt exalterad!
I natt provsov hon sin nya fina disneysovsäck
& idag har sandleksakerna & kläder omsorgsfullt
valts ut & packats.
Hon kommer nog att som jag fullkomligt älska
campinglivet!



Kommentarer :

#1: Amanda

Vad härligt! Hoppas ni får en riktigt fin campingtur! ^^

Så mysigt att åka iväg så där bara med familjen.

Kram

skriven
#2: Marie

Men åhh vad jag älskar sådana där galna saker. Att tälta är ju urmysigt!



Ha det så jättehärligt!

Kramisar

skriven
#3: ♡Mamma Russin

hej hopp..

så roligt.. jag skulle också vilja campa, men skulle troligtvis inte få med min kära gubbe på det.. :)



jag tror minsann jag varit på Ugglarps camping när jag var liten .. men en kompis.. öken tyckte jag då.. 14 år, haha..

men det var vackert där minns jag iaf..

kramkram vännen..

skriven
#4: Carolina

Spännande med campingliv - hoppas ni får det riktigt bra! kram

skriven
#5: Ingela la la

Ni är inte kloka skrattar Du vet att om Johan börjar tjata om tält här hemma får du åka och tälta med han ;) Ni kan ta med alla barnen oxå..

Kram

PS Elin har fortfarande HÖG feber och Gustav har fått en omgång till med utslag...

skriven
#6: Majsan

Ja, så kul det ska bli!! Malva längtar oxå jättemkt!! Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :