Bus & lek i Slottskogen

God morgon alla kära!

Igår tog vi bilen till Slottskogen för en dag med bus & lek i på den fantastiska lekparken Plikta.
Anna har tjatat & tjatat i flera dagar om att vi ska åka dit.
Det bästa av allt var ju att även Ingela & Åsa skulle dit med sina barn, så det blev en liten bloggträff i parken oxå.

Barnen for runt som små skottspolar överallt & hade jätteroligt tillsammans.
Precis som vi mamma hade!
Det är härligt att kunna träffas igen efter all tid över bloggarna & första träffen på galan!

Det kommer definitivt att bli flera träffar, både med & utan barn.
Tack för en underbar dag med lek & bus & fika!

Massor av kramar till er alla från oss alla!





Kommentarer :

#1: Ingela la la

Vad mycket fina bilder du har fått ihop, jag var inte så aktiv med kameran upptäckte jag när jag kom hem ;) Tack själv förresten!



kram

skriven
#2: Wojtan

Hej



Säger som Ingela, så mycket fina bilder du tog!

Själv har jag ju min fiskmås!



Kram

skriven
#3: Agnieszka

Verkar som om ni hade en bra dag i slottsskogen!

kramis

skriven
#4: Miafia

Vad härligt ni haft det! Kul att få se bilder :-)

Visst är det en perfekt plats att vistas på...tur mina föräldrar bor där!



Kramis

/Marie

skriven
#5: Carolina

Vad mysigt ni ser ut att haft det! Vill ni att gruppen utökas med fler mammor och barn så bor jag inte alltför långt bort! ;) Ha en härlig dag! kram

skriven
#6: Rebecca

Vad härligt ni haft det!

Önskar jag bodde närmre.

Hoppas du får en strålande dag fina du!



Varma kramar

skriven

Kommentera inlägget här :