Tisdag



I tisdags kom min kära lillkusin Carolina på besök.
Nu är hon ju inte så liten längre, hon är 25 år, men hon kommer alltid att
vara min lilla lillkusin ändå.
Hon flyttade hit till Göteborg för några månader sedan & det är så skönt att ha
henne här.
Anna passade på att instruera Carolina i hur Arvids lekboll fungerar.
Vi komponerade en härligt god & sund tonfisksallaad & pratade lite om allt & alla.
Tack för en mysig eftermiddag Carro!


Motionsdax!  Torslanda gympan började i tisdags.
Jag har ju mitt nyårslöfte att infria så givetvis var jag där.
Inte för mitt liv trodde jag väl att jag var så otränad som jag är!
Men men det är ju meningen att jag ska bli bättre!
Det är ju det som är meningen, att konditionen & framförallt
hälsan & orken skall bli bättre! 
och att alla valkar & overflödskilon skall försvinna.
Jag är så trött på att känna mig som en flodhäst hela tiden!
Jag vill ha tillbaka mig själv igen!

Kommentera inlägget här :