Bröllop i massor



Nu har jag lärt mig att göra collage oxå!
Hittade lite bröllopsbilder som jag trixade med!
Visst blev det bra!

Anders & jag gifte oss den 7 juli 2007.
Mitt livs bästa dag!
Näst efter mina barns födelser förstås!
Jag önskar att man fick uppleva allt om & om igen...
Det är nog därför jag lite då & då lägger upp bilder från den dagen.
För att minnas & påminna mig om hur lyckligt lottad jag är!
Jag är gift ... med världens underbaraste man & jag har tre underbara barn
Rikare kan man knappast vara!

Kommentarer :

#1: MammaRussin

hej hej ..

såg din kommentar inne hos johanna..:)

jag har också en liten "knubbis".. fasten en stina.. hon blir inte 9 månader förens den 13 mars men hon vägde på 8 månaders kontrollen 10380 g och var 74½ lång..:)

vad har din lilla klump för stl på kläder..

kul att hitta en storis bebis till..;)



så du anmält till mammabloggalan!! det har jag med nu ikväll..:) kul kul!!



kram

skriven
#2: bloggen om sex!

Är du intresserad av ämnet sex?

Har du någon historia som du vill dela med dig av eller tycker du bara om att läsa andras?



Besök gärna min nyastartade blogg som kommer ta upp allt inom ämnet sex! Välkommen :)

skriven
#3: jenny a

jag vill se collaget större, går det? puss

skriven
#4: Micaela

Hann du i säng innan 23? själv missade jag med några minuter! Men ett framsteg eftersom jag kan vara vaken till 01.30 ibland!





Klart att du ska unna dig lite!

Jag tror att om man vet att man har en dag som man får unna sig lite så har man lättare för att hålla sig de andra dagarna! Då har man nåt att se fram emot!





Ha en bra dag!

Kram

skriven
#5: Duracellmamman

Kul!! Älskar själv oxå att trixa med bilderna! Finns ju ofantligt många möjligheter med dem :-D



Använder du dig av Photoshop??!





Önskar dig en trevlig dag!



Massor av varma kramar!!

skriven

Kommentera inlägget här :