Jag vågar knappt säga det...

...men nu äntligen har vi alla i familjen varit friska i flera dagar.
Pepper peppar ta i trä...tvi tvi tvi....

Det har hänt en massa sedan jag uppdaterade sist men just nu
vill jag bara lägga allt bakom mig & se framåt istället.
Ni blir nog varse så småningom när tid & ork är tillbaka...

Nu ikväll kommer min älskade mamma hit & vi ska ha en
alldeles egen dag imorgon, bara mamma & jag.

Jag fyller ju år på lördag...
Det är helt sjukt egentligen, jag har nu levt typ halva mitt liv.
The big four 0!

Det är tur att jag har en elva år yngre man som håller mig ung & viril :)

Nu ska jag förbereda lite mys innan mamma kommer, jag vill bara
först tacka er alla för all tröst, allt stöd & alla fina ord här på bloggen
under vår tuffa höst.
Det värmer i hjärtat att det finns så många fina människor som bryr sig
om mig & min familj.

Tack för att ni finns!





Kommentarer :

#1: Carolina - Har Julkalender i bloggen!

Härligt att höra att ni mår bättre! Massor med kramar!

skriven
#2: Floosan

Härligt att ni mår bättre här är vi inne på sjukling nummer två

skriven
#3: carro

Hej kusin!

Så skönt att ni mår bra nu...Mysigt med mamsen på besök! Ses på lördag, då sk vi fira dig :) Kram

skriven
#4: Popprinsessan

Skönt att höra att alla mår bra nu! Och ett stort GRATTIS i förskott om jag inte får möjlighet att komma in imorgon och säga det!! Hoppas att du får en riktigt underbar helg, du och din mamma och du och hela din familj!!!

skriven
#5: Maria

Åh, va skönt att det börja ordna upp sig i sjukdomsträsket.

Ser fram emot imorgon!



KRAM Maria



ps. Viril.....?

skriven
#6: Ingela la la

Härligt! Fast jag visste ju redan hur det låg/ligger till men det är ändå skönt att du vågar säga det. Försök njut lite nu ;) Vilken lycka att få mamma för sig själv en hel dag. Du kan gott dela med dig lite skrattar Ser fram emot lördag!



Kram vännen

skriven
#7: sofiabergdén .

Jippi.. Mammi har börjat blogga igen <3

skriven
#8: sofiabergdén .

Du måste ju bara skriva om att ja har kommit in på.... inte högskolan, utan UNIVERSITETET! Din lilla flicka ska äntligen bli vuxen på riktigt och ut i det stora vuxen / studentlivet nu :D Waaaaaay ! :D

skriven
#9: annas Perssonliga

Ett stort GRATTIS på födelsedagen!! Ha en fantastiskt rolig kväll. man är inte äldre än man gör sig.



Kram

skriven
#10: Annelie

Grattis på födelsedagen!

skriven
#11: Jenny A

Grattis på födelsedagen Ia, hoppas dagen varit fin och att kvällen blir rolig!

skriven
#12: Jenny

Hej raringen, HIPP HIPP Hurra! Hoppas du har en otroligt fin födelsedag!!!! Många kramar /Jenny

skriven

Kommentera inlägget här :