Bara Anna & jag...

Vilken mysig dag vi har haft!
Anna & jag körde Arvid till dagis imorse
klockan åtta för att sedan åka vidare in
till "The big city".
Anna fick välja vad som skulle ske under
dagen så givetvis började vi med att åta frukost
i mysiga Haga.
Frukosten intogs på Muffins och vad äter man
väl där om inte just muffins.
Anna valde en stor äppel & kanelmuffin med
juice till & jag åt en härlig kalkonmacka med
min älsklingsdryck till...
Bubbelvatten!
En stor kopp härligt grönt te med ginseng
fick avsluta min frukost.

Efter vår härliga frukost promenerade vi på Vasagatan
för att till slut hamna på Dansbutiken.
Vilken underbar affär & underbar personal!
Jag botaniserade ordentligt balnd alla underbara
danskläder & fina skor.
Givetvis så hittade jag dem.
Mina nya supersköna dansskor.
Nu ska här dansas dagarna i ända s¨kalorierna ryker
& bilringarna försvinner...

Annas nästa önskemål för dagen var att även hon
skulle få prova skor så det var bara till att ta med
henne till Din Sko på Avenyn.
Hon hittade sig ett par höstskor med glitter som
genast skulle inköpas såklart.

Gissa om det var en stolt liten tjej som spaltserade ut från
butiken med sina nya glittriga skor.
Precis lika stolt som sin mamma med sina skor från dansbutiken...
Nu tog vi bilen vidare till ett av Annas favoritställen som vi
inte har varit på på ett bra tag;
Universeum.

Här bjöds det på både skotertur, norrsken, allehanda mer eller
mindre gosiga djur & en massa bus & lek innan vi intog en
härlig lunch bestående av hajen Hermans hamburgare
med nachos & en supergod skaldjurssallad.
Givetvis med festis & bubbelvatten till!

Det var en glad & trött liten dam som somnade där bak
i baksätet när vi begav oss till Arvids dagis på eftermiddagen.
Vi hade en underbar dag tillsammans Anna & jag.
Vi ska ha många fler sådana dagar & nästa gång ska vi gå
på bio har Anna bestämt...

Kommentarer :

#1: Louise

Jösses så söt hon är, din dotter :-) Vad kul med en så aktiv egen-dag för er. Jättetjusiga skor, jag förstår förtjusningen.



Kram

skriven
#2: Ingela la la

Vilken lyckad dag. Vi tjejer behöver såna ibland :)



Tack så mycket för ikväll, här somnade barnen på 10 minuter.



Kram

skriven
#3: Mamma Russin

vilken underbar dag.. :)



KRAM

skriven
#4: Majsan

Gud vilken härlig dag! Får nog ta en sån dag med Malva:) Kram

skriven
#5: Rebecca

Fina, fina ni!

Vad mysigt ni haft, kan förstå att hon är nöjd både med dagen och skorna.

Är så ledsen att jag inte kan komma upp i veckan, men hoppas på att träffa er snart ändå.

Miljoners kramar

skriven
#6: Amanda

Vilken härlig dag ni haft! Fina bilder på er!

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :