Semesterglimtar...

Oj oj oj!
Det där med uppdatering så småningom
borde egentligen stått om väldigt lååång tid istället!

Har inte haft tillgång till dator förrens nu & mamsen sitter
& suckar för att jag sitter här istället för att mysa med henne ;)
Ni får därför bara en kortkort uppdatering om hur vi har det.

Vi har det bra!

Har varit på en massa spännande äventyr runt om i vårt
avlånga land.
Ja i den södra delen av landet ivarje fall...
Barnen är minst sagt nöjda med alla aktiviteter som avlöser
varandra hela tiden...
Jag kommer att vara lite hemlighetsfull om vad vi har gjort,
då jag inte kan lägga upp några bilder ännu.
Så ni får vackert hålla er till tåls ett tag till.
Kanske jag kan avslöja lite när jag kommer hem till
Rebecca nästa vecka, men bara kanske :)

Nu ska jag umgås & mysa med mamsen.

Jag hoppas att ni alla har det lika rosaskimrande
underbart som vi!

Kram på er alla

Kommentarer :

#1: mamsen

Ja nu ska här mysas

puss

skriven
#2: Rebecca

Jag veeeet!

Längtar ihjäl mig!



Kramisar

skriven
#3: patrik

svar: haha jag är inte som alla andra xD...

saknar dig med <3<3

puss

skriven
#4: Ingela la la

Kom hem nu!

skriven
#5: Popprinsessan

Åå vad nyfiken jag blir över vad ni har hittat på!!! Du får snart berätta :-)



Hoppas att ni har en riktigt härlig semester och hör av dig om ni vill kika förbi när ni kommer från Lund!

skriven

Kommentera inlägget här :