Min älskade Mamma!



Gud vad jag saknar Mamma!
Under vår semester så var vi hos Mamma & Lasse i
två omgångar & nu när vi är hemma igen så är saknaden
så ofantligt stor. Det värker i hjärtat.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att Mamma & Lasse flyttar
upp till oss eller att vi flyttar tillbaka, men mest det förstnämnda.
Som ni kanske redan har förstått så är jag en riktig liten
mammagris, men man kan ju inte vara något annat
när man har världens underbaraste Mamma!
Jag hoppas att mina barn känner detsamma om mig...
att jag är världens bästa.
Jag älskar dig Mamma...& dig med Lasse!

Kommentarer :

#1: sofiabergdén .

Såklart du är. Du är och kommer alltid att vara världens bästa mamma. Älskar dig <3

skriven
#2: sofiabergdén .

Tack min Älskling,älskar dig ockdå tusenfallt

puss o kram

skriven
#3: mamma .

Skrev tydligen under sofias adress,så du får läsa ovanför

skriven
#4: Rebecca

Mamma är bara helBÄST! Alltid mamma liksom och ingen kan ta den platsen.

Ja du, nu är det mindre än 48 timmar kvar tills vi stormar Götet. Längtar massor, vi behöver verkligen ett brejk just nu. Ungarna är nog ganska trötta på oss.



Miljoner kramar

skriven
#5: Wojtan

Hej



Så lika ni är du och din mamma!



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :