Coola killar

Den här veckan börjar de coola killarna på dagis.
Gustav börjar i dag & Arvid börjar sin inskolning på onsdag.
Lite sorgligt är det allt.
Nu är småbarnstiden definitivt över & kommer aldrig mer igen.
Inte för min del i varje fall.
Arvid är den sista i barnaskaran så nu är det bara att kavla upp
armarna & påbörja karriären igen.
Jag börjar iochförsig inte att arbeta förrens den femtonde september,
men det är ju ändå dags att förbereda sig både fysiskt & mentalt.
Idag ska jag njuta av att få vara hemma med Arvid meddans Anders
jobbar & Anna är på dagis & lite motion ska jag försöka klämma in någonstans.
Hoppas att ni alla får en härlig dag & bättre väder än Torslandas höstliknande
regn & blåst...



Arvid den coole


Tuffingarna i parken


Gustav den coole

Kommentarer :

#1: Ingela la la

Ja, nu väntar verkligen nya tiden. Hur söta är inte våra coola killar egentligen?



=)

Kram

skriven
#2: Carolina

Vilka tuffa killar! Här i skärgården är vädret likadant brrr Kram!

skriven
#3: Elin - Ett hus till oss

Så spännande att börja dagis. Hoppas det går bra. Tiden har gått ganska fort fram till dagisstarten va? :)



Ha en härlig måndag!

skriven
#4: Rebecca

Hej vackra!



Vilka sötnosar. Tiden rusar helt för fort men spännande med dagisstart.

Jag är hemma med en arg och en sjuk unge, jätte roligt har jag. Varit på sjukhuset sedan tidig morgon, torkat spyor och tvättar nu massa maskiner tvätt med nerkräkta kuddar, täcken och soffklädsel.



Njut av de sista dagarna som föräldraledig.



Puss & kram

skriven
#5: Mamma Russin

hej hej..:)



håller med ingela, hur söta grabbs har ni inte!!! URSÖTA är dom.. ska de gå på samma dagis??



Hoppas dagiset går fint för lillemannen.. :)

KRAM gumman

skriven
#6: Popprinsessan

Ja, undrar som Mamma Russin, blir det samma dagis? Har du stora tjejen där också? Håller tummarna för att inskolningen går bra.



Och du, 15 sept slutar jag mitt jobb och du börjar ditt :-)



Hoppas förresten att pizzan var god ;-)

skriven

Kommentera inlägget här :