Oj då...

Oj då...
Jag har ju totalt glömt att meddela er om
hur det går med viktväktarna!

Det går faktiskt & äter en massa gott & är
nästintill hur bra som helst,
jag äter en mass gott & är
mätt & belåten hela tiden.

Många har undrat hur mycket jag vill gå ner,
& så här är det...
När Anders & jag träffades för dryga fem år
sedan så vägde jag 58 kg & för tio månader
sedan vägde jag 89 kg.
Otroliga 31 kilo mer!

Nu har jag ju fött två barn så det är kanske inte
så konstigt men ändå!!!
Jag har varit jätte duktig och gått ner till 74,5 kg
dvs 14,5 kg med hjälp av Naturdiet & lite motion,
men nu sa det stopp!

Jag är trött på att dricka pulver, så det blev som ni
vet, invägning på viktväktarna i måndags.
Mitt första delmål är ju att komma ner till 69,9!
Under sjuttiosträcket! hihi en milstolpe för mig.
Därefter till 67 kg, vilket är en tioprocentig viktnedgång
från invägningen.
Jag skulle ju hemst gärna vilja komma ner & ligga
mellan 58-62 kilo, men jag får nog inse att jag inte
är tjugo längre utan snarare närmar mig medelåldern
med rejäla stormsteg...

Jag tror nog att 65 kilo blir lagom...
& det vill jag väga den 12 december i år...
Vad blir det?
Det blir alltså 9,5 kilo som skall försvinna!
Det blir tufft....men jag ska klara det!
 


Kommentarer :

#1: Elin

Du är duktig tycker jag som gått ner mycket redan!

Känner att jag också måste ta tag i lite träning...men det är som svårt att få början på motivationen...



Kram

skriven
#2: ♥ MammaRussin

applåder!!! gud så bra du har varit och ÄR nu med..:)

detta fixar du!! vi stöttar varandra..:)

KRAM

skriven
#3: Afrodite

Jisses, vad duktig du är! =) Imponerad är jag och samtidigt avis...=) på din motivation! Önskar jag hade den! Lycka till, du kommer klara det! Kram

skriven
#4: Anders Bergdén

Hade för mig att du fött 3 barn...



:)

skriven
#5: Louise i Gbg

Det klarar du! Duktigt att ha gått ner så mkt redan. Jag vägde innan de 2 barnen 58 kg jag med, numera ligger jag runt 62-63 vilket är helt ok till mina 1.70 m. När jag var ung, då menar jag upp till 25 år ;-), så vägde jag till samma längd (såklart) 52 kg i alla år så nu ligger jag på 10 + men förr var jag ju inte bara smal utan spinkig, nu är jag mer lagom men har ändå lite mysmage & myslår (som min man brukar kalla dem när jag tycker de är för stora...).



Kram!

skriven
#6: Jenny

heja heja, det här kommer du klara galant! får hjälpas åt att peppa varandra :) Har kört vv stenhårt nu i veckan o det känns super bra:) Nästa vecka är det vägning hos vv, var ett tag sen så ska bli skönt att väga mig där.



Ha en super härlig påsk! Massor med kramar Jenny

skriven

Kommentera inlägget här :