Upp till bevis!


Jepp...så var det då dags!
Nu är det upp till bevis om man har skött sig
under påskhelgen....
Jag har ju min vägning på måndagar här i
Torslanda, men då det var helgdag igår så
var det stängt så jag har vägt mig inne i stan istället!

Det kan ju skilja lite på vågarna men dagens resultat
blev trots allt...håll i er!

- 2,5 kg !

Två och etthalvt kilo!!!
Det är ju inte klokt!
Gissa om jag är glad.... & stolt över mig själv!

Tack Ingela la la för att du fick med mig på viktväktarna!



Kommentarer :

#1: Ingela la la

Det var av rent egoistiska skäl ;-) Nu har jag ju världens bästa sällskap och mat sällskap =)



Kram

skriven
#2: ♥ MammaRussin

grattis gumman.. attans vad kul.. och vad du är duktig!!! Bravooooo!!!

skriven
#3: [ lilla fru werner ]

Wiiiiiiiii va grym du är!!!!!! Grattis tjejen!!!!!! Jag själv började lite mer på allvar idag. Så invägning och mätning får det bli imorgon bitti och om en vecka får vi se om det hänt nåt......

skriven
#4: Pysen73

Det var inte dåligt! Grattis!

skriven

Kommentera inlägget här :