Shoppa loss med oss

Då var det dax igen!
Tjejweekend...eller snarare sagt shoppingtur!
Ett glatt gäng med åtta tjejer i åldrarna 18 - 60 år
styrde i lördagsmorse kosan till Ullared.

Halva gänget nerifrån Blekinge & den andra från Göteborg.
En massa shopping, glada & skojfiska tillrop färgade hela lördagen.
När vi installerat oss i motellrummen följe en färgsprakande
modevisning med allt vi inhandlat under dagen.

Kvällen började vi med en underbar middag på restaurang P.P.
Viktväkteriet fick backa för en kväll då jag inte kunde motstå en underbar
förrätt med handpillad räksallad med underbar god dressing & vitlöksbröd till...
Varmrätten blev en fantastisk god Laxplanka med hollandaisås toppad med kräftstjärtar
& räkor...
Jag njöt i fulla drag men ställde faktiskt väckarklockan på halv sju imorse för att ta
en rejäl powerwalk på morgonkvisten.
Maten var underbar & jag var väl värd den men jag fick lite ångerst måste jag erkänna!
Imorgon är det ju vägning igen så vi får se hur det går efter helgens goda med onyttiga
mat, jag har ju lite utmaningar att tampas med oxå....

Nu ska jag mysa lite med maken min så jag får ta en ordentlig bloggrunda & hälsa på er alla
imorgon istället...
Hoppas att ni har haft en lika underbar helg som jag!





ps...
Jag shoppade MASSOR!
ds

Kommentarer :

#1: Amanda

Åh...himmelriket! Jag längtar tills jag får åka jag med. ^^

skriven
#2: **Wojtan**

Hej



Vad roligt det låter. Ullared är aldrig fel!

Kram Wojtan

skriven
#3: ♥ MammaRussin

åhh, det låter ju hur roligt som helst.. :)



kul att komma iväg så där med tjejerna..:)

klart du fixar vägningen imorgon..



kram

skriven
#4: Jenny

Kul med shopping! Kommer gå galant med vägningen ska du se :) Varit riktigt gotte sugen här senaste dagarna men unnat mig cola light istället ;)



Hoppas du haft en fin kväll, kram Jenny

skriven
#5: Pysen73

Jag var iväg på shoppingtur igår, men det var inte så lyckat... En massa kilon som inte fanns där innan jag blev gravid gjorde att jag inte tyckte att nånting passade...

skriven
#6: majsan

Åhh s¨kul med ULLARED!!! Jag vill oxå dit:) KRAM

skriven
#7: Katti

Åhh vad härligt med en rejäl shoppingtur!

Det gör susen med psyket, tänk vad mycket härliga endorfiner som släpps loss!



Skulle oxå gärna ta en tur till ullared, men vi har lite långt, det blir liksom inte bara en dag/natt-projekt. Får ta det när jag är i Sölvesborg och hälsar på!

skriven
#8: Rebecca

Åh vad roligt med GeKås. Och ännu mer skoj att du hittade massor där.

Har inte varit där på snart tre år.

Middage lät ju inte heller fel blev väldans hungrig.



Ha det gott.

Massor med kramar.

skriven

Kommentera inlägget här :