Om allt & inget...



Tidigt i morse åkte Anders till Milano.
Så himla fuskigt tycker jag!

Jag ska alltså vara hemma själv med barnen
ändå tills på söndagkväll!
Undrar hur det kommer att gå :)

Anna är på dagis idag & Arvid ligger & sover...
Han har sovit sen klockan tio så jag misstänker att
det är lite sjukdom på G.
Typiskt oxå....

Solen skiner i massor ute & termometern visar på
härlga 22.3 grader i skuggan!
Helt fantastiskt underbart!

Hade först tänkt ta bussen in tll staden & kolla in
cortégen i kväll, men det blir nog lite mycket om lillkillen
håller på att bli dålig, så det får bli lite mys i trädgården
& fredagsmys i soffan för oss tre!

i morgon ska Anna på kalas hos sin kompis Lucas
som fyller fyra år!
Hipp hipp hurra & grattis till Lucas!
Det är Lucas & Anna som brukar döda drakar tillsammans...
så vi har köpt en supercool riddarmaskeraddräkt åt honom!

Om vädret håller i sig & Arvid inte blir sämre så tar vi
förhoppningsvis en tur till Liseberg med Sofia imorgon
efter kalaset...
Lisebergstokiga som vi alla är kan vi ju inte hålla oss
därifrån när det är så här underbart väder.
Perfekt för en tur i Flumridern!

Vad tyckte ni om Hallon & Marängtårtan förresten?
Har tänkt göra den till Sofias student!
Den ser så himla smarrig ut!

Nu ska jag passa på att ta mig en power-nap!
Ha en trevlig valborg allihopa!
Jag återkommer när jag har en lugn stund över :)


Kommentarer :

#1: Milla

Ha en härlig valborg! Kram

skriven
#2: Mamma Russin

hoppas inte lillemannen blir sjuk nu.. :( håller en tumme... hihi, jasså dödar de drakar ihop.. hur gulligt som helst.. är dom ihop med?? hihihi..



lite fubbigt är det ju att få fara till milano sådär, det håller jag med om..

hoppas du och barnen får en fin fin valborg.. kramar

skriven

Kommentera inlägget här :