Jag saknar min man...

Sitter här i soffan & kollar bloggen & får en enorm saknad efter Anders.
Han är inte bortrest eller så, nej han är bara på jobbet...

Konstigt, men man är så uppslukad av barnen så man hinner inte med varandra.
Vi har bestämt att vi ska ha lite kvallitativ tid med varandra utan barnen nästa vecka.
Gå på bio & gå ut & äta på restaurang...
Det ska bli så mysigt.

Givetvis är det min fantastiska dotter Sofia som ska passa de små medan vi går ut.
Vad skulle vi göra utan henne, hon är underbar...
Har ni inte läst hennes blogg så måste ni ivarje fall gå in & läsa hennes inlägg
om mig...
Klicka HÄR
Jag både skrattade & grät när jag läste det...

Hittade en gammal bild på Anders & mig dagen efter bröllopet....

Gud vad jag älskar honom...

Kommentarer :

#1: ♥ MammaRussin

men hon är för rar din stora tjej.. :) men det är du med och äpplet faller ju inte så långt från trädet!!!



KRAM

skriven
#2: Milla

Jättefint skrivet av henne! :)

skriven
#3: Afrodite

Men åhhh, vilken fin kärleksförklaring till sin mamma! Förstår att du både skrattade och grät, det gjorde ju nästan jag med...=)

Vad söta ni är, du och din Anders! Och himla bra att ge sig själv lite kvalitetstid som vuxen! Fler borde göra det! Ha det riktigt gött! =)

Ojdå, så fick man lite skäll oxå. Ja, inte för att det var obefogat! Jag ska genast gå och göra mina övningar. =)

kramen du goa tjej!

skriven
#4: Pysen73

Vilken gullig dotter du har!

skriven
#5: Rebecca

Vilka fina inlägg. Både sitt och din söta dotters.



Naww tack söta fina du för din kommentar!

Det ska verkligen bli jätte kul att träffas på riktigt. Det är inte så värst långt kvar nu..eller jo, men inte om man jämför med hur långt det var från början.

Hoppas dig dag varit toppen.

Kram

skriven
#6: sofiabergdén .

Ni är underbarast <3

skriven
#7: Louise

Jösses vad fint inlägg från dottern, sniff, skulle jag en dag få ett sådant från Ebba så skulle jag börja stortjuta. Underbart.

skriven

Kommentera inlägget här :